Πράσινο άλογο: Το όνομα και το σήμα «Mustang» είναι γνωστό σε όλο τον κόσμο. Στη νέα εποχή που μπαίνουμε το αλογάκι της Ford αποκτά ηλεκτρικό και με SUV διαθέσεις προφίλ ώστε να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στην ιστορία.
Όταν στα μέσα της δεκαετίας του 1970 η Ford παρουσίαζε την Mustang Mach 1, έφερε πρακτικά την «επανάσταση» και καθιέρωσε μία νέα σειρά μοντέλων, τα περίφημα «pony cars». Έχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα σε παραπάνω από μισό αιώνα κυκλοφορίας, το ιστορικό αυτοκίνητο εκσυγχρονίζεται και ετοιμάζεται για το μέλλον. Το καλό είναι ότι στην νέα εποχή στην οποία η ηλεκτροκίνηση κερδίζει διαρκώς πόντους, η Ford «τιμά» το παρελθόν της (σ.σ. ακόμα και αν δεν βρυχάται κάποιος V8 κάτω από το καπό) και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πράσινων μετακινήσεων.
«Άγρια» σε εμφάνιση, ευρύχωρο το εσωτερικό Η ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E συνδέει δύο διαφορετικές γενιές - κόσμους, δίνοντας μία «φρέσκια» επιλογή σε όσους αναζητούν ένα… σύγχρονο και δυναμικό SUV. Συγκεκριμένα, είναι ξεκάθαρη η συγγένεια με το θρυλικό μοντέλο λόγω ονόματος, όμως οι ομοιότητες δεν περιορίζονται στην ονομασία, αλλά και σε άλλους τομείς, όπως η εμφάνιση. Για παράδειγμα τα πίσω φανάρια φέρουν τις χαρακτηριστικές τρεις κάθετες λωρίδες, οι προβολείς μπροστά επίσης παραπέμπουν στο συμβατικό μοντέλο, ενώ όλα τα λεφτά είναι η -κλειστή τύπου πια- γρίλια στη μάσκα στην οποία δεσπόζει το αλογάκι…8. Κατά τα άλλα, μολονότι η οροφή είναι κεκλιμένη ενισχύοντας την επιθετικότητα και δίνοντας απέξω την εντύπωση του περιορισμένου χώρου, στην πραγματικότητα οι πίσω επιβάτες κάθονται άνετα. Για την ακρίβεια, η κλίση είναι έντονη προς τα πίσω, αλλά το τρικ με το μαύρο τμήμα της οροφής εξυπηρετεί την εικόνα και την ουσία μιας και υπάρχει άπλετος χώρος για το κεφάλι στο πίσω κάθισμα. Συν τοις άλλοις, η Mustang Mach-E βασίζεται σε μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, με τις μπαταρίες στο πάτωμα η οποία επιτρέπει να «απλωθεί» η καμπίνα και έτσι το μήκους 4,71 μέτρων μοντέλο είναι πολύ φιλόξενο για οδηγό και συνοδηγό. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε κάτι ακόμη που κερδίζεται με την απουσία του ΚΕΚ μπροστά, που δεν είναι άλλο από ένας έξτρα χώρος αποσκευών μπροστά με δυνατότητα αποστράγγισης, όπως στο Puma.
Στο εσωτερικό δεσπόζει η 15,5 ιντσών οθόνη του 4ης γενιάς SYNC, το οποίο διαθέτει προηγμένες λειτουργίες και επιλογές συνδεσιμότητας. Ποιοτικά το ταμπλό είναι καλό και η εργονομία ικανοποιεί.
4ης γενιάς σύστημα Ford SYNC, ποιοτικό εσωτερικό Ανοίγοντας την πόρτα της Ford Mustang Mach-E, το μάτι «πέφτει» στον πρωταγωνιστή του SYNC 4ης γενιάς, την «όρθια» οθόνη 15,5 ιντσών η οποία θυμίζει… τηλεόραση! Η νέα γενιά του Infotainment της Ford προσφέρει σημαντικές ανέσεις & λειτουργίες σε οδηγό και συνεπιβάτες, από την ενημέρωση για το επίπεδο φόρτισης μέχρι και «over the air» ενημερώσεις. Συνεχίζοντας ως προς εσωτερικό, ευανάγνωστος, γεμάτος πληροφορίες και μοντέρνος είναι ο πίνακας - οθόνη οργάνων 10,2 ιντσών, η ποιότητα των υλικών είναι καλή, ενώ δεν έχεις σημαντικό θέμα με την εργονομία. Αναφορικά τέλος με τους χώρους, όπως είπαμε παραπάνω οι επιβάτες κάθονται άνετα, ενώ ως προς τον χώρο αποσκευών αυτός είναι στα 402 λίτρα που ανεβαίνουν στα 1.420 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Το σχεδιαστικό τρικ της οροφής πέτυχε, αφού απέξω η οροφή δείχνει κεκλιμένη τονίζοντας την επιθετικότητα του μοντέλου, μέσα όμως οι επιβάτες κάθονται άνετα.
Και τέλος ο μήνας του μέλιτος για την Tesla... πλέον υπάρχει ανταγωνισμός, αισθητικά όμορφος (δεν λέω λιγότερο ή περισσότερο, αυτα είναι υποκειμενικά), ποιοτικά σίγουρα καλύτερος, λειτουργικα (χώροι κλπ) πιο πρακτικός, σε τιμή 'γήινη' και, πολύ σημαντικό, με πραγματικό δίκτυο service. Αν δεν βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα (νέο μοντέλο/τεχνολογία, ποτέ δεν ξέρεις) θα πάρει 'ολο το χαρτί΄ και μόνο οι 'θέλω-να-νιώθω-musk' θα μείνουν στην Tesla. Eίναι όλα ρόδινα? ποτέ δεν είναι... η κεντρική οθόνη είναι τεράστια (τους έφαγε το marketing) και προσωπικά θεωρλω ως το σημαντικότερο σχεδιαστικό (και ΗΛΙΘΙΟ) σφάλμα τον πίνακα οργάνων - παραλληλόγραμμος και φθηνιάρικος, εγώ θα άφηνα κλασικά στρογγυλά όργανα έστω σε ψηφιακή οθόνη). Κατά τα λοιπα είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πατάει καλύτερα από Tesla 3, θα κουδουνάει λιγότερο, το χρώμα του θα είναι άψογο και δεν θα χάνει κομάτια στο δρόμο ....
...Ηλεκτρικο SUV, τετραπορτο, με το ονομα Mustang......περισσοτερο με Τesla μοιαζει παρα με Mustang. Kι αυτο το εσωτερικο πια...πιο μεγαλη οθονη δεν ειχαν να βαλουν? Η τιμη ομως των 46.000 ευρω (ας ελπισουμε να ειναι τοσο και στην Ελλαδα), ειναι πολυ δελεαστικη για ενα ηλεκτρικο SUV σχεδον 4,8 μετρων
Και τέλος ο μήνας του μέλιτος για την Tesla... πλέον υπάρχει ανταγωνισμός, αισθητικά όμορφος (δεν λέω λιγότερο ή περισσότερο, αυτα είναι υποκειμενικά), ποιοτικά σίγουρα καλύτερος, λειτουργικα (χώροι κλπ) πιο πρακτικός, σε τιμή 'γήινη' και, πολύ σημαντικό, με πραγματικό δίκτυο service. Αν δεν βγάλει κάποιο σημαντικό πρόβλημα (νέο μοντέλο/τεχνολογία, ποτέ δεν ξέρεις) θα πάρει 'ολο το χαρτί΄ και μόνο οι 'θέλω-να-νιώθω-musk' θα μείνουν στην Tesla. Eίναι όλα ρόδινα? ποτέ δεν είναι... η κεντρική οθόνη είναι τεράστια (τους έφαγε το marketing) και προσωπικά θεωρλω ως το σημαντικότερο σχεδιαστικό (και ΗΛΙΘΙΟ) σφάλμα τον πίνακα οργάνων - παραλληλόγραμμος και φθηνιάρικος, εγώ θα άφηνα κλασικά στρογγυλά όργανα έστω σε ψηφιακή οθόνη). Κατά τα λοιπα είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα πατάει καλύτερα από Tesla 3, θα κουδουνάει λιγότερο, το χρώμα του θα είναι άψογο και δεν θα χάνει κομάτια στο δρόμο ....
...Ηλεκτρικο SUV, τετραπορτο, με το ονομα Mustang......περισσοτερο με Τesla μοιαζει παρα με Mustang. Kι αυτο το εσωτερικο πια...πιο μεγαλη οθονη δεν ειχαν να βαλουν? Η τιμη ομως των 46.000 ευρω (ας ελπισουμε να ειναι τοσο και στην Ελλαδα), ειναι πολυ δελεαστικη για ενα ηλεκτρικο SUV σχεδον 4,8 μετρων