4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Ελκυστική αντίθεση: Η τεράστια οθόνη στο γεμάτο ακμές cockpit. Το τιμόνι με τους άφθονους διακόπτες είναι στάνταρ.
Εσωτερικό-Χώροι: Ακόμα και για 7
27.154 Επισκέψεις στο άρθρο (21/1/2020)
Ας καθήσουμε, λοιπόν, εκεί πίσω. Σπρώχνουμε τη δεύτερη σειρά καθισμάτων προς τα εμπρός καθώς θέλουμε να τεντώσουμε τα πόδια μας. Δύσκολο. Τα καθίσματα ανάγκης δεν προορίζονται για ενήλικες, αφού σε αυτά θα βρουν θέση επιβάτες με ύψος το πολύ 1,68 μ.. Θα λέγαμε, πως πρόκειται περισσότερο για... απόθεμα καθισμάτων, για τους γονείς οι οποίοι θα μαζέψουν τα παιδιά τους αλλά και τους φίλους τους από το Σαββατιάτικο ποδοσφαιρικό ματς. Στην 5θέσια διάταξη ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο, ο οποίος κυμαίνεται από 565 έως 1.800 λίτρα, τιμές τις οποίες δε φτάνουν ακόμα και πολλά στέισον βάγκον μοντέλα. Με αυτά τα δεδομένα, η GLB χτυπάει τον ώμο της Estate εκδοχής της E-Class, η οποία στη Γερμανία θεωρείται το ιδανικότερο οικογενειακό αυτοκίνητο.
Ωστόσο, στη δεύτερη σειρά θέσεων ακόμα και οι ψηλοί επιβάτες μπορούν με άνεση να βολέψουν τα πόδια τους και μοναδικό αρνητικό στοιχείο είναι πως η έδρα των καθισμάτων είναι τόσο κοντή, όσο και χαμηλή. Το θαύμα των χώρων έχει, βέβαια, κι αυτό τα όριά του, όπως δείχνει το εξωτερικό μήκος των 4,63 μ.. Δεν παύει να είναι όμως το όγδοο και μεγαλύτερο μοντέλο της οικογένειας των μικρομεσαίων της γερμανικής φίρμας.
Ως εκ τούτου, γνωρίζουμε ήδη το εσωτερικό της GLB, από τις A- και B-Class, απλώς στο SUV μοντέλο οι επιβάτες κάθονται 10 εκατοστά πιο ψηλά. Νέα είναι η θέα στο μπροστινό καπό με τις ακμές και καλή η ορατότητα μέσα από τα ψηλά παράθυρα. Το μεγάλο cockpit με το σύστημα MBUX επίσης αρέσει, με την τεράστια οθόνη του να γοητεύει πάνω απ` όλα ανθρώπους, οι οποίοι κάθε μέρα αλλάζουν την εικόνα του προφίλ τους στο κινητό τηλέφωνο. Στην GLB πάντως η... ποικιλία του menu θέλει κάποια εξοικείωση. Στην πραγματικότητα το Τμήμα Εξέλιξης σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα μία λιγότερο πολύπλοκη έκδοση του MBUX, χωρίς τις πιο «περίτεχνες» λειτουργίες.
Η πίσω σειρά θέσεων, που μετακινείται κατά το διαμήκη άξονα κοστίζει έξτρα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ωστόσο, στη δεύτερη σειρά θέσεων ακόμα και οι ψηλοί επιβάτες μπορούν με άνεση να βολέψουν τα πόδια τους και μοναδικό αρνητικό στοιχείο είναι πως η έδρα των καθισμάτων είναι τόσο κοντή, όσο και χαμηλή. Το θαύμα των χώρων έχει, βέβαια, κι αυτό τα όριά του, όπως δείχνει το εξωτερικό μήκος των 4,63 μ.. Δεν παύει να είναι όμως το όγδοο και μεγαλύτερο μοντέλο της οικογένειας των μικρομεσαίων της γερμανικής φίρμας.
Ως εκ τούτου, γνωρίζουμε ήδη το εσωτερικό της GLB, από τις A- και B-Class, απλώς στο SUV μοντέλο οι επιβάτες κάθονται 10 εκατοστά πιο ψηλά. Νέα είναι η θέα στο μπροστινό καπό με τις ακμές και καλή η ορατότητα μέσα από τα ψηλά παράθυρα. Το μεγάλο cockpit με το σύστημα MBUX επίσης αρέσει, με την τεράστια οθόνη του να γοητεύει πάνω απ` όλα ανθρώπους, οι οποίοι κάθε μέρα αλλάζουν την εικόνα του προφίλ τους στο κινητό τηλέφωνο. Στην GLB πάντως η... ποικιλία του menu θέλει κάποια εξοικείωση. Στην πραγματικότητα το Τμήμα Εξέλιξης σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα μία λιγότερο πολύπλοκη έκδοση του MBUX, χωρίς τις πιο «περίτεχνες» λειτουργίες.