Η Subaru μπαίνει σε υβριδικά μονοπάτια με ένα νέο σύνολο, εν ονόματι e-Boxer, που διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά των γνήσιων τετρακίνητων κατασκευών της μάρκας βάζοντας στη συνταγή την μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
What in new
- Νέο υβριδικό σύνολο e-Boxer με 150 άλογα
- Μειωμένη κατανάλωση & ρύποι
- Ένα έξτρα πρόγραμμα στο X-Mode του Forester
- Τιμή από 39.950 ευρώ το Forester, από 37.500 ευρώ το XV
Μπορεί η Subaru να μην έχει «αγκαλιάσει» την ηλεκτροκίνηση όσο άλλες μάρκες όμως, ξεκινά να χαράξει το δρόμο της εντάσσοντας σε πρώτη φάση στο δυναμικό της ένα νέο υβριδικό σύστημα για το ανανεωμένο Forester και το XV. Πέρασαν μόλις λίγα 24ωρα από την ανακοίνωση των φιλόδοξων πλάνων της μάρκας για το πέρασμά της στην ηλεκτροκίνηση (διαβάστε περισσότερα εδώ), και εμείς βρεθήκαμε καλεσμένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας «Πλειάδες Motors», πίσω από το τιμόνι των «πράσινων» προτάσεων της Subaru εντός και εκτός δρόμου.
Το καθαρόαιμο SUV της ιαπωνικής φίρμας, όπως επίσης και η πρότασή της στα μικρομεσαία Crossover, κρύβουν πλέον κάτω από το καπό τους το νέο υβριδικό σύνολο e-Boxer, το οποίο συνδυάζει τον γνώριμο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. που αποδίσει 150 ίππους στις 5.600-6.000 σ.α.λ. με 194 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 16,7 ίππων και 66 Nm ροπής. Αυτό που έσπευσαν να τονίσουν οι άνθρωποι της μάρκας είναι πως η συνδυαστική ισχύς ορίζεται στους 150 ίππους και όχι στους 166,7 από τη στιγμή που το e-Boxer χαρακτηρίζεται ως ήπια υβριδικό σύστημα. Συγκριτικό πλεονέκτημα για το «πράσινο» σύνολο της μάρκας αποτελεί η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα πάνω στο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, χωρίς να επηρεαστεί η βασική δομική διάταξη της συμμετρικής τετρακίνησης S-AWD, που χαρακτηρίζει άλλωστε τα ιαπωνικά μοντέλα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, το ιαπωνικό στρατόπεδο υπόσχεται κατανάλωση 8,1 και 7,9 λτ. σε Forester και XV, αντίστοιχα, σε μικτό κύκλο. Στην πράξη, όιμως, οι τιμές αυτές σκαρφαλώνουν κοντά στα 9 λτ., αν και σε αστικό κύκλο μπορεί να υπάρξει βελτίωση αν χειριστεί κανείς ήρεμα το πεντάλ του γκαζιού και εκμεταλλευτεί τον ηλεκτροκινητήρα.
Όποιος θέλει ομορφιά ας πάρει Peugeot και όποιος θέλει να επιδεικνύει το premium κλειδί του ας ψωνισει γερμανικά. Αυτός που θέλει ουσία ξέρει τι θα επιλέξει.. και την επόμενη φορά που θα τους προσπεράσει στις ιδιαίτερες συνθήκες ένα subaru ο οδηγός του θα σιγοτραγουδα... "τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί."
ακριβα για ελλαδα. ακριβα ως καταναλωση...απορω αυτη η αντιπρ/πεια πως επιβιωνει.....
Όποιος θέλει ομορφιά ας πάρει Peugeot και όποιος θέλει να επιδεικνύει το premium κλειδί του ας ψωνισει γερμανικά. Αυτός που θέλει ουσία ξέρει τι θα επιλέξει.. και την επόμενη φορά που θα τους προσπεράσει στις ιδιαίτερες συνθήκες ένα subaru ο οδηγός του θα σιγοτραγουδα... "τι με κοιτάζεις Ρόζα μουδιασμένο συγχώρα με που δεν καταλαβαίνω τι λένε τα κομπιούτερς κι οι αριθμοί."
Να επισημάνω ότι μπορεί η subarou να μην τα πάει καλά εδώ αλλά στην Αμερική πάει πάρα πολύ καλά.
ασχημια φουλ απο 70χρ και πανω μονο .κριμααααα