ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου

46.536 Επισκέψεις στο άρθρο (22/1/2020)

Στη διαδρομή από την Αθήνα προς τα Φίχτια Αργολίδας και πίσω, διαπιστώσαμε την καλή οδηγική συμπεριφορά των μοντέλων στον αυτοκινητόδρομο και το επαρχιακό οδικό δίκτυο. Βασικά στοιχεία για τα Forester και XV e-Boxer είναι η εξαιρετική σε λειτουργία ανάρτηση που «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, η βολική θέση οδήγησης που βάζει μέσα στα χέρια του οδηγού το σωστό σε βάρος και αίσθηση τιμόνι και η τετρακίνηση που προσφέρει καλή πρόσφυση και ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές. Μάλιστα, παρά την απόσταση των 22 πόντων από το έδαφος και τις µεγάλες διαδροµές της ανάρτησης, οι κλίσεις ήταν συγκρατημένες ακόμα και όταν ανεβάσαμε ρυθμούς. Παρόλα αυτά, μαζί με την πίεση ήρθε ο αυξημένος θόρυβος από το μοτέρ, ελέω CVT, καθώς επίσης και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι στον αυτοκινητόδρομο, αν και τα ντεσιμπέλ κινήθηκαν σε φυσιολογικά επίπεδα.

Εκεί που το Forester e-Boxer έκανε «παπάδες» ήταν στην πίστα «Argos Motocross Park» (σ.σ. βρίσκεται στο χωριό Φίχτια). Αναμενόμενο, δεδομένης της ιστορίας της Subaru με την τετρακίνηση και το off-roading. Αναλυτικότερα, το ιαπωνικό SUV δεν τα βρήκε... σκούρα πουθενά µε την τετρακίνηση Symmetrical AWD, να κατανέµει τη ροπή στους τροχούς, όπως ακριβώς χρειάζεται για να προσπελαστούν τα εµπόδια και το σύστηµα X-MODE (διαθέτει μία νέα λειτουργία D. Snow Mud) να ενορχηστρώνει µαεστρικά τον κινητήρα, τη µετάδοση, το AWD και τα (δυνατά και ανθεκτικά) φρένα για να προσφέρει πρόσφυση και ασφάλεια σε γλιστερά τερέν. Το κλισιόμετρο έφτασε ακόμα και στις 30 μοίρες στο πλάι χωρίς να μας εμπνέεται κάποια ανησυχία, αποδεικνύοντας τα οφέλη του χαμηλού κέντρου βάρους που επετεύχθη από την τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα κοντά στο κέντρο βάρους του οχήματος και της μπαταρίας όπως και των υπόλοιπων εξαρτημάτων πάνω από τον πίσω άξονα. Τέλος, όλες οι ασκήσεις και τα εμπόδια ξεπεράστηκαν χάρη και στις γενναίες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής που ορίζονται σε 20,2, 21,5 και 25,8 μοίρες αντίστοιχα.

Καταλήγοντας, τα ήπια υβριδικά Subaru Forester και XV είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική αγορά με τις τιμές να ξεκινούν από τις 39.950 ευρώ για το πρώτο στην εισαγωγική έκδοση Free και από 37.500 ευρώ στην έκδοση Style για το δεύτερο. Οι κορυφαίες εκδόσεις, τις οποίες και οδηγήσαμε, είναι κάπως πιο τσουχτερές με το κόστος να πλησιάζει τις 49 χιλιάδες ευρώ για το Forester και τις 41 χιλιάδες για το XV. Σε κάθε περίπτωση, στο πεδίο του εξοπλισμού και τα δύο μοντέλα διαθέτουν αρκετά καλούδια έχοντας στάνταρ μεταξύ άλλων διζωνικό κλιματισμό, αυτόματα φώτα LED, infotainment με οθόνη 8 ιντσών, δερμάτινες λεπτομέρειες στην καμπίνα, αλλά και όλα τα σύγχρονα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
fiat