Το Ford Ranger Raptor επωφελείται από το νέο σύστημα ανάρτησης Fox, με Position Sensitive Damping για υψηλότερες δυνάμεις απόσβεσης σε ακραίες συνθήκες, και χαμηλότερες σε μέτριες συνθήκες για βελτιωμένη ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Οδηγώντας το η πρώτη ευχάριστη έκπληξη έρχεται όταν βρίσκεσαι σε ασφάλτινες διαδρομές, εκεί που για τα δεδομένα της κατηγορίας η άνεση είναι σε υψηλά επίπεδα, παρά τα ελαστικά 285/70/17 παντός εδάφους της BF Goodrich. Βεβαίως το Raptor είναι φτιαγμένο για τα δύσκολα, συνεπώς το παιχνίδι ξεκινάει όταν αφήσεις την άσφαλτο και κινηθείς σε κακοτράχαλα εδάφη.
Εκεί το ενισχυμένο πλαίσιο του Ranger Raptor με υψηλής αντοχής ατσάλι και η πίσω ανάρτηση με την ειδική διάταξη πολλαπλών συνδέσμων και ενσωματωμένου συνδέσμου Watt με σπορ αποσβεστήρες, επιτρέπουν την απροβλημάτιστη κίνηση και τα βγάζουν πέρα σε δύσκολα εδάφη με υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο και άνεση. Βέβαια το πιο απολαυστικό κομμάτι της οδηγικής μας επαφής ήταν η διάσχιση της ερήμου, όπου το Raptor πραγματικά δεν κρατιόταν και σου έβγαζε την επιθυμία να το πιέσεις όλο και πιο πολύ για να το νιώθεις να κυλά με μαεστρικό τρόπο στη λεπτή άμμο, χωρίς να μας φοβίσει ότι θα κολλήσουμε.