Το νέο Ranger Raptor διακρίνεται για την ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος, που ενσωματώνει όλα τα βασικά γνωρίσματα του τμήματος Ford Performance.

Το πιο απολαυστικό κομμάτι της οδηγικής μας επαφής ήταν η διάσχιση της ερήμου, όπου το Raptor πραγματικά δεν κρατιόταν και σου έβγαζε την επιθυμία να το πιέσεις όλο και πιο πολύ.

Το πιο απολαυστικό κομμάτι της οδηγικής μας επαφής ήταν η διάσχιση της ερήμου, όπου το Raptor πραγματικά δεν κρατιόταν και σου έβγαζε την επιθυμία να το πιέσεις όλο και πιο πολύ.

Η καρότσα διαστάσεων 1.560 χλστ. x 1.575 χλστ. έχει σχεδιαστεί μ ώστε να μπορούν να μεταφέρονται ποδήλατα , ή jet-skis, πέρα από εργαλεία και προμήθειες.

Το πιο απολαυστικό κομμάτι της οδηγικής μας επαφής ήταν η διάσχιση της ερήμου, όπου το Raptor πραγματικά δεν κρατιόταν και σου έβγαζε την επιθυμία να το πιέσεις όλο και πιο πολύ.

Το νέο Ranger Raptor διακρίνεται για την ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος, που ενσωματώνει όλα τα βασικά γνωρίσματα του τμήματος Ford Performance.

Η καρότσα διαστάσεων 1.560 χλστ. x 1.575 χλστ. έχει σχεδιαστεί μ ώστε να μπορούν να μεταφέρονται ποδήλατα , ή jet-skis, πέρα από εργαλεία και προμήθειες.

Το Ranger Raptor εφοδιάζεται με ειδικά σχεδιασμένα για το ίδιο, ελαστικά 285/70/17 παντός εδάφους της BF Goodrich.

Οδηγούμε: Νέο Ford Ranger Raptor

57.096 Επισκέψεις στο άρθρο (13/5/2019)

Η Ford παρουσίασε επίσημα πριν λίγους μήνες το νέο Ranger «Raptor», μια σκληροτράχηλη και σπορ έκδοση του δυναμικού Pick-Up της! Το AutoΤρίτη βρέθηκε στο Μαρόκο για μια πρώτη οδηγική επαφή, όπου το δοκιμάσαμε και στην αφρικανική έρημο.

Το νέο Ford Ranger Raptor –η πιο "σκληρή" και αγωνιστική εκδοχή του Ευρωπαϊκού best-seller στην κατηγορία Pick-Up- έχοντας εξελιχθεί από τη Ford Performance για τους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης, χρησιμοποιεί μία Bi-turbo έκδοση του δίλιτρου EcoBlue diesel της Ford που αποδίδει 213 ίππους και ροπή 500 Nm και το νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της μάρκας.
 
Εντυπωσιακό και δυναμικό  
Αποτελώντας ουσιαστικά μια «μικρογραφία» του F-150 Raptor, το νέο Ranger Raptor διακρίνεται για την ιδιαίτερα δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος, που ενσωματώνει όλα τα βασικά γνωρίσματα του τμήματος Ford Performance. Στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος συναντάμε μια επανασχεδιασμένη μάσκα και έναν έντονα προτεταμένο προφυλακτήρα που φέρει ειδικές ενισχύσεις στο κάτω μέρος του. Παράλληλα σε αυτόν εδράζονται ειδικοί προβολείς ομίχλης με λυχνίες LED. Στιβαροί και ενισχυμένοι είναι και οι θόλοι των τεσσάρων τροχών ενώ, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η εταιρεία, αυξημένες είναι και οι συνολικές διαστάσεις του αμαξώματος. Συγκεκριμένα, το μήκος του Ford Ranger Raptor ανέρχεται στα 5.374 χλστ., το πλάτος στα 2.180 χλστ. και το ύψος στα 1.873 χλστ. ενώ το μετατρόχιο ορίζεται στα 1.710 χλστ. σε αμφότερους τους άξονες, με το μεταξόνιο να φτάνει στα 3.220 χλστ. Αντίστοιχα, η απόσταση του οχήματος από το έδαφος ορίζεται στα 283 χλστ. (από 229 χλστ.) με την γωνία προσέγγισης να διαμορφώνεται στις 32,5 μοίρες (από 28), τη γωνία ράμπας στις 24 μοίρες και την γωνία αποχώρησης στις 24 μοίρες αντίστοιχα. Να αναφέρουμε πως οι σχεδιαστές έδωσαν βάρος στην προστασία του αμαξώματος και γι΄ αυτό τα πλευρικά σκαλοπάτια έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέπουν την φθορά του πλαϊνού τμήματος του αμαξώματος (πόρτες) από τις διάφορες πέτρες και άλλα αντικείμενα κατά την εκτός δρόμου κίνηση του οχήματος.

Τραβάει και χωράει τα πάντα 
Ένας τροποποιημένος πίσω προφυλακτήρας φέρει ενσωματωμένο κοτσαδόρο με ικανότητα ρυμούλκησης 2.500 κιλών. Δύο εμπρός κρίκοι επιτρέπουν έλξη έως και 4.635 κιλά, ενώ οι δύο πίσω 3.863 κιλά. Τέλος, η καρότσα διαστάσεων 1.560 χλστ. x 1.575 χλστ. έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορούν να μεταφέρονται ποδήλατα, ή jet-skis, πέρα από εργαλεία και προμήθειες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto