ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Xάρη στην χρήση ηλεκτρονικών, αλλά και την αναβάθμισης της εξαιρετικής τετρακίνησης Super Select II, το νέο Mitsubishi L200 συνδυάζει τις κορυφαίες εκτός δρόμου ικανότητες με σχεδόν επιβατική συμπεριφορά στην άσφαλτο.

    Οδική συμπεριφορά: Απόλυτο πλεονέκτημα χάρη στην τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό

    23.062 Επισκέψεις στο άρθρο (12/10/2019)

    Από τη μεσαία του έκδοση, το L200 προσφέρει το  πληρέστερο σύστημα τετρακίνησης στην κατηγορία, το Super Select II με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει, αλλά και αργές σχέσεις. Η παρουσία κεντρικού διαφορικού εξασφαλίζει τη δυνατότητα χρήσης τετρακίνησης στην άσφαλτο, πόσο δε στο χώμα, χωρίς τα ανεπιθύμητα φαινόμενα («κούρδισμα άξονα, περιορισμένη ευελιξία κτλ) που εμφανίζουν οι λοιπές τετρακινήσεις.  Μάλιστα, στο νέο L200  αναβαθμίστηκε με την προσθήκη «Off Road Mode» που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει τις λειτουργίες «Gravel», «Mud/Snow», «Sand» και «Rock» και αναλόγως να παραμετροποιήσει στοιχεία, όπως η απόκριση του κινητήρα, η κατανομή της ροπής, το τυχόν αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και το Active Stability Control & Traction Control.

    Παράλληλα, η στιβαρότητα του πλαισίου στο νέο L200 έχει βελτιωθεί χάρη στη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η πίσω ανάρτηση φέρει ένα επιπλέον φύλλο σούστας και τροποποιημένα αμορτισέρ ενώ, τα δισκόφρενα στους εμπρός τροχούς (εκδόσεις με ζάντες 18 ιντσών) έχουν αυξημένη διάμετρο από τα 294 στα 320 χλστ. και διπίστονες δαγκάνες. Επιπλέον, στον εξοπλισμό του νέου L200 εμπεριέχονται ηλεκτρονικές καινοτομίες υποβοήθησης του οδηγού (σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, έλεγχος τυφλού σημείου, κάμερες περιμετρικής ορατότητας, αποφυγή ακούσιας επιτάχυνσης κτλ.).

    Στην πράξη το L200 μας εξέπληξε με την άνεση, την ποιότητα κύλισης, τη σβελτάδα και την ευχρηστία του στην άσφαλτο, ενώ εκτός δρόμου πραγματικά ήταν ασταμάτητο ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις στην ειδική πίστα, έξω από τη Βυτίνα, που το ζορίσαμε με μπλοκαρισμένο το πίσω διαφορικό, κοντές σχέσεις και χρήση του εξελιγμένου Hill Descent Control. Με το μόνο μας ουσιαστικά παράπονο να αφορά στην υστέρηση απόκρισης στις χαμηλές στροφές, το L200 κέρδισε τις εντυπώσεις από κάθε άποψη. Ακόμη και στην κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας δεν ξεπέρασε τα 10,5 λτ./100 χλμ. με το χειροκίνητο κιβώτιο και τα 11,0 λτ./100 χλμ. με το αυτόματο. Πραγματικό εργαλείο δουλειάς για τον επαγγελματία, αλλά και ικανό επιβατικό που σε κάνει να αναθεματίζεις για το ότι σε αυτή τη χώρα είναι ουσιαστικά αδύνατη η αγορά του από ιδιώτες ως το απόλυτο ελεύθερου χρόνου όχημα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    VW
    LINGLONG VS GOODYEAR