Η τρίτη γενιά της BMW X3 είναι καλύτερη από ποτέ και πιστή στην αρχική της φιλοσοφία. Δηλαδή να είναι απολαυστική στην άσφαλτο και ικανή στο χώμα, όπως ορίζει ο χαρακτηρισμός Sports Activity Vehicle. Την οδηγήσαμε στην Πορτογαλία.
Πρέπει να ήταν η τρίτη ή τέταρτη φορά που επισκεφθήκαμε φέτος την Πορτογαλία για να γνωρίσουμε ένα νέο μοντέλο. Η πτήση όπως πάντα λίγο κουραστική, πετάς βλέπεις από την μία στην άλλη άκρη της Ευρώπης, η διαδρομή γνώριμη σαν τους δρόμους της γειτονιάς μας (σ.σ. το Cascais - προφέρεται Κασκαΐς- είναι αγαπημένη επιλογή για παρουσιάσεις νέων μοντέλων), ενώ ακόμη και στο υπερπολυτελές 5άστερο Penha Longa είχαμε ξαναμείνει τουλάχιστον άλλες 4 φορές.
Όλα έδειχναν από πριν σαν ρουτίνα, στην οποία μόνο το μοντέλο αλλάζει, όμως τελικά, η νέα γενιά της X3 έγινε το αλατοπίπερο ώστε να δούμε όλα τα παραπάνω από ένα νέο πρίσμα. Έτσι, οι διαδρομές στο τιμόνι της κορυφαίας έκδοσης X3 M40i ήταν πιο απολαυστικές, το τουριστικό Cascais με τους surfers που θέλουν να δαμάσουν τα κύματα του Ατλαντικού ακόμη πιο κοσμοπολίτικο, ενώ και η διαμονή με φόντο τα γήπεδα του γκολφ «έδενε» με τις παρκαρισμένες X3, αλλά και -την έκπληξή μας- νέα BMW 6άρα GT.
Πρόκειται για την τρίτη γενιά της BMW Χ3, ενός από τα πιο επιτυχημένα SUV της BMW, η οποία ετοιμάζεται να γράψει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία της διατηρώντας, αλλά και ενισχύοντας όλα τα στοιχεία που την έχουν καθιερώσει στην ανταγωνιστική κατηγορία των premium μεσαίων SUV.
Ξεκινώντας με την εμφάνιση αυτή έχει ανανεωθεί, έχει γίνει πιο εντυπωσιακή, αλλά να είμαστε ειλικρινείς θυμίζει πολύ την μεγαλύτερη X5. Φανταστείτε πως έτυχε να παρκάρουμε δίπλα σε μία X5 ίδιου χρώματος και δυσκολευτήκαμε πολύ να ξεχωρίσουμε από μακριά τα δύο μοντέλα. Τελικά, καταλήξαμε πως τα πίσω φανάρια έχουν διαφορετική εσωτερική σχεδίαση των LED και πως τα μπροστινά δεν εφάπτονται με την μάσκα, όπως δηλαδή συμβαίνει με την Χ1. Κατά τα άλλα οι αναλογίες και οι όγκοι είναι τυπικοί όλων των X σειρών της BMW.
Βέβαια, εκτός από την εμφάνιση, η νέα γενιά της X3 έχει βελτιωθεί και στους υπόλοιπους τομείς. Πρώτα από όλα πατάει πάνω σε μια αναθεωρημένη έκδοση της πλατφόρμας χάλυβα υψηλής αντοχής (CLAR) της BMW, έπειτα έχουν εφαρμοστεί πολλές τεχνικές για την μείωση του βάρους (π.χ. αλουμινένια εξαρτήματα στον κινητήρα και στην ανάρτηση), φυσικά η γκάμα των κινητήρων διαθέτει τα πιο σύγχρονα σύνολα της γκάμας, ενώ στο κομμάτι της τεχνολογίας θα βρείτε συστήματα που υιοθετούν τα μεγαλύτερα μοντέλα της BMW, βλέπε ημιαυτόματη οδήγηση (BMW Personal CoPilot) και κορυφαία συνδεσιμότητα (BMW ConnectedDrive). Για το τελευταίο μάλιστα, αρκεί να δείτε το κλειδί που έχει περάσει σε άλλο επίπεδο, ή να σας πούμε πως για να ελέγξετε κάποιες από τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, αρκεί ένα νεύμα με το χέρι…