Σύμφωνα με την Nissan ο νέος κινητήρας προσφέρει βελτιωμένη απόδοση χάρη σε μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στον σχεδιασμό του, σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα σύνολα. Έχει προστεθεί ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, ενώ στις βελτιώσεις περιλαμβάνεται το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης, η μειωμένη τριβή και η βελτιστοποίηση του υπερσυμπιεστή. Προσφέρει επίσης μια πιο αθόρυβη εμπειρία στους επιβαίνοντες, λόγω της υψηλότερης ροπής στρέψης σε χαμηλές στροφές. Αξιοσημείωτο είναι και το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ., ενώ παράλληλα όπως ανακοινώνουν οι Ιάπωνες είναι ελαφρύτερος από τα απερχόμενα μοτέρ.
Θετική η πρώτη εντύπωση
Στην πράξη είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε τα νέα μηχανικά σύνολα του Qashqai στη Βαρκελώνη, ώστε να δούμε ιδίοις όμασι κατά πόσο είναι καλύτερα από αυτά που αντικαθιστούν. Γενικότερα το μοτέρ και στις δύο εκδοχές του έδειξε πιο πολιτισμένο σχετικά με αυτά που υπήρχαν και πιο γραμμικό στη λειτουργία του.