Η ισχυρότερη έκδοση του 1,3 με τους 160 ίππους και τα 260 Nm ροπής στην ουσία αντικαθιστά τον 1,6 DiG-T κινητήρα των 163 ίππων και απευθύνεται σε αυτούς που επιθυμούν το κάτι παραπάνω στον τομέα των επιδόσεων. Η αυξημένη ισχύς του, όπως και η ροπή των 260 Nm, είναι εμφανέστατες στο δρόμο, όπου σε κάθε πάτημα του πεντάλ, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν άμεσα. Ειδικά μάλιστα η έκδοση με το –επί τέλους- κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (με 270 Nm), σε κάθε kickdown σε κολλάει στο κάθισμα. Το κιβώτιο μιας που έγινε αναφορά, δείχνει να συνεργάζεται αρμονικά με τον κινητήρα, χωρίς καθυστερήσεις και με γρήγορες αλλαγές. Η Nissan ανακοινώνει μέση κατανάλωση ίδια με την έκδοση των 140 ίππων, ωστόσο σύμφωνα πάντα με το trip, θέλει συνετή χρήση του δεξιού πεντάλ για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο.
Εν κατακλείδι ο νέος κινητήρας κάνει πιο επίκαιρο το Nissan Qashqai, το οποίο διατηρεί αναλλοίωτα τα οδηγικά του χαρακτηριστικά όντας άνετο στο δρόμο, με πολύ στιβαρό και ασφαλές πάτημα, καθώς και υψηλή ποιότητα κύλισης, χάρη στην πολύ καλή ηχομόνωση.