Εκτός των αισθητικών ανανεώσεων, το EcoSport κρύβει στη φαρέτρα του τον νέο τετρακύλινδρο EcoBlue υπερτροφοδοτούμενο diesel κινητήρα απόδοσης 125 ίππων με 300 Nm ροπής, που αντικαθιστά τον 1.5 TDCi Duratorq. Στην πράξη έδειξε αρκετά πολιτισμένη λειτουργία κα γραμμικότητα, με τις τιμές κατανάλωσης στο trip computer να κυμαίνονται κοντά στα 5,5 λτ./100 χλμ.
Πέραν αυτών, η υπόλοιπη παλέτα των μηχανικών συνόλων αποτελείται από τον πολυβραβευμένο 1.000άρη EcoBoost σε τρεις εκδόσεις με 100, 125 και 140 ίππους, ενώ στο diesel υπάρχει και η επιλογή του TDCi κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λτ. ισχύος 100 ίππων. Έπειτα, για την μετάδοση υπάρχει η επιλογή μεταξύ ενός καινούργιου μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο σύμφωνα με ισχυρισμούς της Ford έχει μειωμένες τριβές για καλύτερη απόδοση, οικονομία καυσίμου και μικρότερες εκπομπές ρύπων, ή ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων.
Εμείς στους δρόμους της Λισαβόνας οδηγήσαμε τον τρικύλινδρο Ecoboost των 140 ίππων, ο οποίος δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κινήσει με ευκολία και σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα του Ecosport, με την κατανάλωση να κυμαίνεται γύρω στα 6,5-6,7 λτ./100 χλμ.