Στο δρόμο: Έχει ενδιαφέρον, είναι στιβαρό, πάει και στο χώμα
36.452 Επισκέψεις στο άρθρο (15/12/2017)
Το Ecosport καταφέρνει να διατηρήσει σε κάποιο βαθμό την οδηγοκεντρική ταυτότητα των μοντέλων της Ford. Σε καμιά περίπτωση δε θα μπορούσε να συγκριθεί με αυτή του νέου Fiesta -και πως θα μπορούσε άλλωστε από τη στιγμή που μιλάμε για ένα crossover μοντέλο- ωστόσο εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στα κορυφαία της κλάσης του. Το αμάξωμα δείχνει πολύ σίγουρο σε κάθε του πάτημα στο δρόμο, με τις κλίσεις να είναι αρκετά περιορισμένες και χωρίς να τρομάζουν στο ελάχιστο τους επιβάτες, με το Ecosport να δείχνει ικανό να ακολουθήσει τα κέφια του οδηγού για γρήγορη οδήγηση, χάρη και στο πολύ καλό μπροστινό σύστημα διεύθυνσης. Η ποιότητα κύλισης είναι ικανοποιητική στον ανοιχτό δρόμο και η σχετικά σφιχτή ανάρτηση δείχνει να φιλτράρει σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάνοντας το ταξίδι αρκετά ευχάριστο. Για ασφαλέστερα συμπεράσματα βέβαια, θα πρέπει να το δοκιμάσουμε και σε ελληνική άσφαλτο, η οποία αυξάνει το επίπεδο δυσκολίας…
Με το σύστημα τετρακίνησης Intelligent All Wheel Drive της Ford
Για πρώτη φορά το Ecosport θα έχει και τετρακίνητη έκδοση δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να μη φοβηθεί μια χωμάτινη διαδρομή και να τολμήσει να βουτήξει μέσα σε λάσπες αν χρειαστεί. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης (AWD), όπως το ονομάζει η Ford, παρακολουθεί συνεχώς που απαιτείται περισσότερη δύναμη και μεταφέρει αυτόματα την απαραίτητη ροπή σε κάθε τροχό ανεξάρτητα. Σε χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα τετρακίνησης επικεντρώνεται στη βελτίωση της ελκτικής πρόσφυσης και της ευελιξίας σε ολισθηρές επιφάνειες, καθώς και στη διαχείριση υψηλών επιπέδων ροπής με πλήρες φορτίο. Το σύστημα AWD μπορεί να κατανέμει μέχρι και το 100% της κίνησης στον εμπρός ή τον πίσω άξονα ανάλογα με τις απαιτήσεις.