Η ευρύχωρη καμπίνα του CUPRA Ateca είναι άκρως ποιοτική και στιβαρή, αλλά και όσο σπορτίφ χρειάζεται με κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως έξτρα μπάκετ καθίσματα με επένδυση alcantara και το έμβλημα της CUPRA στο προσκέφαλο. Ο κινητήρας είναι δυνατός και ζωντανός, ενώ θετικό είναι το πρόσημο για το κιβώτιο. Η ουσία είναι πως το CUPRA Ateca κρύβει περίτεχνα το ύψος του και η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα, όσο και επιθετικά και να οδηγείς. Για τα δεδομένα των SUV «ζωγραφίζει» στις στριφτερές διαδρομές. Όσο για τα φρένα της Brembo; Απλά επικά! Βέβαια, όπως και να το κάνεις το CUPRA Ateca είναι ένα ψηλό SUV και αν ψειρίσεις το θέμα θα δεις, πως υπάρχουν κάποια «αλλά», ωστόσο είναι πιο δόκιμο να το δει κανείς, ως ένα ικανό all around παίχτη, παρά σαν ένα απόλυτο σπορ μηχάνημα οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση η CUPRA έπιασε δουλειά…
Περισσότερα στο Auto Τρίτη, που κυκλοφορεί στις 6 Νοεμβρίου.