Οι αλλαγές εδώ αφορούν πρωτίστως στην τοποθέτηση του εντυπωσιακού, σε όψη αλλά και σε αποτελεσματικότητα, καθίσματος της Recaro. Καλύπτει τέλεια το σώμα του οδηγού ο οποίος απλώς κινεί τα χέρια του για να στρίψει το τιμόνι, χωρίς να σηκώνονται οι ώμοι από την πλάτη της θέσης. Από εκεί κι έπειτα, το τιμόνι με το «πλακέ» κάτω μέρος, οι ραφές στο τιμόνι και τον επιλογέα είναι μερικές μόνο από τις ενδείξεις, ότι αυτό είναι ένα διαφορετικό Fiesta. Αναμέσα στα καθίσματα, το μάτι θα πέσει και πάνω στο μπουτόν επιλογής προγράμματος οδήγησης, με το οποίο θα ασχοληθούμε πιο κάτω. Τα υλικά συνεχίζουν να έχουν την προσεγμένη συναρμολόγηση που ξέρουμε από όλα τα Fiesta με ένα ικανοποιητικό τμήμα μαλακής επένδυσης στο πάνω μέρος του ταμπλό. Ο δε εξοπλισμός (θα υπάρχουν τρία επίπεδα, ST-1, ST-2 και ST-3) θα είναι πλούσιος αν και δε μας γνωστοποιήθηκε πλήρως στην παρούσα φάση. Το παρών δίνει πάντως το γνωστό πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων για τον οδηγό με συστήματα όπως το Lane Keeping Aid ή την αναγνώριση των σημάτων του ΚΟΚ. Πληροφορίες για την τιμή, επίσης δεν έγιναν γνωστές.
...;όλα καλά για εμένα προσωπικά, ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΕΙΟΝ, ΕΙΝΑΙ 3ΚΥΛΙΝΔΡΟ!!!