Πολύ ισορροπημένο έδειξε να είναι το προφίλ του νέου Peugeot 2008, κατά την πρώτη μας γνωριμία μαζί του, σε ωραίες διαδρομές στο Γαλλικό νότο. Το πλαίσιο και η ανάρτηση έχουν μια ωραία, στιβαρή αίσθηση με τη ρύθμιση στα αμορτισέρ να είναι σχετικά σφικτή, χωρίς όμως να ενοχλεί. Σε πρώτο πλάνο βρίσκεται και η ποιότητα κύλισης, παίρνοντας τη σκυτάλη θαρρείς κατευθείαν από το 208 το οποίο επίσης το παινέψαμε πολύ σε αυτόν τον τομέα. Τα παραπάνω, δε σημαίνουν ότι έχει παραμεληθεί η άνεση. Κάθε άλλο. Το 2008 έχει πολύ ευγενικό πέρασμα πάνω από λακκούβες ενώ και από πλευράς άνεσης καθισμάτων παίρνει καλούς βαθμούς. Το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ, αλλά αλλάζει αποφασιστικά όταν επιλέξεις πιο σπορ πρόγραμμα. Ακόμα και χωρίς αυτό όμως, η κατευθυντικότητα είναι πολύ ικανοποιητική και ο οδηγός βλέπει τις εντολές να υλοποιούνται άμεσα και με ακρίβεια. Το κέντρο βάρους, αυξημένο σε σχέση π.χ. με ένα 208, δεν έδειξε να επηρεάζει πολύ τη «γεύση» και έτσι το 2008 θα μπορεί να θεωρηθεί από τα πιο σπορτίφ της κλάσης του. Περισσότερα και με υψηλότερη ακρίβεια θα μπορούμε να πούμε βέβαια μέσα στο 2020, από την άνοιξη και μετά, όταν θα γίνει το λανσάρισμα στη χώρα μας και θα κάνουμε τις δοκιμές και -διάσημες πια- μετρήσεις μας.