Μπορεί τα μηχανικά μέρη και η τοποθέτηση στη γκάμα να φέρνουν το 2008 πιο κοντά στο 208. Η βασική πηγή έμπνευσης και το πρότυπο όμως, είναι σαφές ότι προέρχεται από την πιο πάνω κατηγορία.
Η κλάση των B-SUV έχει κουμπώσει τόσο καλά στα σημερινά δεδομένα της αγοράς και στις ανάγκες των οδηγών, ώστε θα νόμιζε κανείς ότι είναι μαζί μας από… πάντα. Δεν ισχύει αυτό όμως. Αρκεί να σκεφτούμε ότι, το Peugeot 2008, το οποίο ήταν από τους πρώτους που χαρτογράφησαν αυτά τα νερά, μπήκε στην αγορά ουσιαστικά το 2013. Στη δεύτερη γενιά του 2008, την οποία, ταξιδέψαμε στη Μασσαλία για να τη δούμε από κοντά, η ιδέα του μικρού SUV έχει εξελιχτεί κι έχει αποκρυσταλλωθεί πια σε ένα σύνολο πολύ ολοκληρωμένο και ελκυστικό. Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, πρέπει να πούμε ότι, η πρώτη γενιά ήταν επιτυχημένη καθώς κατάφερε να χτίσει έναν Crossover χαρακτήρα κι ας ξεκινούσε με αρχικό στόχο την αντικατάσταση του 207 SW – εκείνη ήταν η έκδοση που κόπηκε κατά το πέρασμα από το 207 στο 208 και τη θέση της πήρε το 2008. Στη νέα γενιά του μοντέλου έχουμε ένα ακόμα πιο σωστό και πιο αυθεντικό SUV κι αυτό δεν είναι τυχαίο. Οι επιρροές από το νέο 208, το οποίο μόλις γέμισε τις εκθέσεις Peugeot και στη χώρα μας, είναι εμφανείς, αλλά η αρχική αφετηρία όλης αυτής της σχεδιαστικής ταυτότητας είναι προφανώς το 3008. Οπότε είναι απόλυτα λογικό που οι αρχές εκείνου του ντιζάιν αναπτύσσονται και ερμηνεύονται ακόμα πιο επιτυχημένα σε ένα αντίστοιχο αμάξωμα. Βασικό στοιχείο επίσης ότι, έχουν αλλάξει οι αναλογίες και το νέο 2008 έχει υιοθετήσει ένα πολύ πιο σωστό και αρμονικό φορμάτ. Έχει μεγαλώσει κατά 16 πόντους από τον προκάτοχο, ενώ είναι 25 πόντους πιο μακρύ από το 208, σε σχέση με το οποίο έχει και πιο μακρύ μεταξόνιο – κατά έξι πόντους. Όλα αυτά τα καθιστά πιο εύκολα η νέα πλατφόρμα CMP, η οποία είναι το καινούριο αγαπημένο παιδί του ομίλου PSA και έχει αρχίσει ήδη να «δίνει» πολύ καλά οχήματα.
Το νέο σχήμα πετυχαίνει και κάτι εξίσου σημαντικό: αποτελεί έναν ακόμα πιο κατάλληλο καμβά για να πέσει πάνω του η πολύ εκφραστική σχεδίαση της Peugeot. Όλο αυτό το αγριεμένο στιλ που έχουμε γνωρίσει τα τελευταία χρόνια, κατοχυρώνεται εδώ πάρα πολύ πειστικά. Λαμπεροί «χαυλιόδοντες» εμπρός, τρεις «γρατζουνιές» εμπρός και πίσω σε κάθε φανάρι, μια ωραία ευμεγέθης μάσκα και μια σκουρόχρωμη «γέφυρα» ανάμεσα στα πίσω φώτα δημιουργούν ένα ακόμα αυτοκίνητο Peugeot, το οποίο δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να μην του αρέσει.
Οι αλλαγές σε διαστάσεις και αναλογίες βέβαια έχουν επηρεάσει προς το καλύτερο και την καμπίνα, η οποία αναλύεται παρακάτω. Τεχνικά, τα μηχανικά μέρα του 208 είναι αυτά που δίνουν τον τόνο, χωρίς να μένει απΆέξω και η ηλεκτρική έκδοση, η οποία δίνει κι εδώ το «παρών».
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν από την αυγή κιόλας της νέας χρονιάς, τον Ιανουάριο του του 2020, με τιμές που δεν έχουν προσδιοριστεί ακόμη με ακρίβεια.