Με το λανσάρισμά του το Evoque θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με2λιτρους turbo κινητήρες βενζίνης και diesel της σειράς Ingenium, που, εξαιρώντας την βασική D150, η οποία θα συνδυάζεται με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο και θα είναι προσθιοκίνητη, θα είναι τετρακίνητες και με αυτόματο εννιάρι ZF κιβώτιο. Υπάρχουν ακόμη δύο diesel με 180 και 240 ίππους. Από την άλλη ο 2λιτρος turbo βενζινοκινητήρας προσφέρεται με 200, 250 και 300 ίππους. Η τετρακίνηση συνδυάζεται με το σοφιστικέ σύστημα Terrain Response 2, το οποίο διαθέτει έξι προγράμματα λειτουργίας (Νοrmal, Eco, Sand, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts και Auto).
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;