H παγκόσμια παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Evoque γίνεται στη χώρα μας και το Auto Τρίτη οδήγησε το 2ης γενιάς «baby Range Rover» σε γνωστές ασφάλτινες, αλλά και δύσκολες χωμάτινες, διαδρομές.
What is new
- Δεύτερη γενιά Evoque
- Σχεδίαση αλα Velar
- Πλατφόρμα Premium Transverse Architecture που υποστηρίζει ήπιο 48V υβριδικό σύστημα
- Με 2λιτρους turbo σε βενζίνη και diesel από 150-300 ίππους
- Με εξελιγμένη τετρακίνηση, αλλά και 4Χ2
- Μεγαλύτερο μεταξόνιο, βελτιωμένη ευρυχωρία
- Σύστημα Ground View για θέα του εδάφους μπροστά και κάτω
- Aμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα από 55.100 ευρώ
Η Jaguar Land Rover επέλεξε τη χώρα μας για την παρουσίαση του νέου Evoque και έτσι μέχρι τις αρχές Απριλίου 5.700 δημοσιογράφοι και καλεσμένοι της φίρμας θα οδηγήσουν το νέο «μικρό» Range Rover σε άσφαλτο και χώμα. Το Auto Τρίτη ήταν μέσα στα επιλεγμένα ελληνικά μέσα, που προσκλήθηκαν σε αυτό το παγκόσμιο event, που οργανώθηκε άψογα με την συνεργασία των Βρετανών ειδικών της Land Rover και του ελληνικού team της αντιπροσωπείας. Περνώντας στο ψητό, που δεν είναι άλλο από το νέο Evoque, δεν μπορούμε παρά να αποδόσουμε τα εύσημα στους σχεδιαστές. Μπορεί το νέο Evoque να δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη του προηγούμενου και να διατήρησε ουσιαστικά το μήκος του (4.371 από 4.370 χλστ.), ωστόσο εντυπωσιάζει. Υιοθετώντας σχεδιαστικά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar, αλλά και τις αναδυόμενες χειρολαβές του, το Evoque είναι αντικειμενικά ένα από τα πιο θελτικά compact premium SUV. Όπως και στο Velar, εκτός από την νορμάλ σειρά διατίθεται και η R-Dynamic με σπορ σχεδιαστικά στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση, το νέο Evoque bασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα, την Premium Transverse Architecture, η οποία είναι 13% πιο άκαμπτη και υποστηρίζει σήμερα ήπια υβριδική τεχνολογία με ηλεκτρικό κύκλωμα 48V, όσο και plug-in έκδοση που αναμένεται το 2020. Το νέο Evoque είναι άμεσα διαθέσιμο στη χώρα μας σε τιμές, που φυσικά δεν αφορούν τους πολλούς μιας και ξεκινούν από 55.100 ευρώ για την βενζινοκίνητη, τετρακίνητη έκδοση των 200 ίππων.
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;