Εμφανώς εμπνευσμένο από αυτό του Velar είναι το υψηλής αισθητικής και ποιότητας εσωτερικό του νέου Evoque. Σαφώς την παράσταση κλέβουν οι δύο οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα με την πάνω, που αφορά κυρίως το σύστημα infotainment, να διαθέτει ρύθμιση κλίσης και την κάτω να ελέγχει κυρίως το σύστημα παραμετροποίησης λειτουργιών και την τετρακίνηση Τerrain Response 2. To νέο Evoque προσφέρει και ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, ενώ η κάμερα οπισθοπορείας προβάλλεται στον κεντρικό καθρέφτη με το πάτημα ενός κουμπιού (το πρωτοείδαμε στο νέο Toyota RAV4). Aίσθηση προκαλεί το έξτρα σύστημα Ground View, το οποίο προβάλει στην κεντρική οθόνη, μια εικόνα του δρόμου ακριβώς μπροστά και κάτω από τον κινητήρα! Η αύξηση του μεταξονίου κατά 21 χλστ. έχει βελτιώσει την ευρυχωρία, οι πόρτες ανοίγουν με μεγαλύτερη γωνία, ενώ ο χώρος αποσκευών των 591 λτ. φτάνει μέχρι τα 1.383 λτ. με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;
Ποιος ασχολείται με τη Land Rover; Στα μάτια μου είναι μια εταιρεία που έχει αποτύχει να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο αμάξι που να μη χρειάζεται να έχεις μόνιμα το χέρι στη τσέπη για επισκευές που δε τελειώνουν ποτέ. Οι βασικές αγορές που είναι η Αμερική και η Κίνα τους έχουν δώσει άκυρο, οι πωλήσεις τους κατρακυλάνε, ψάχνουν κάτι δις για να μη βαρέσουν κανόνι και ταυτόχρονα έχουν και το brexit να τους πιέζει. Και μέσα σε όλα αυτά λέμε "Α τι όμορφα αμάξια φτιάχνει" ναι όμορφο είναι... και;