Ναι, το νέο VW Polo είναι άνετο και ευρύχωρο. Μπροστά κάθεσαι άνετα παρότι δεν έχεις την αίσθηση πως παρμπρίζ και ταμπλό εκτείνονται μακριά από τον ορίζοντά σου, ενώ πίσω και ψηλός να είσαι -ακόμη και κοντά στα 1,90 μ.- δεν θα παραπονεθείς. Έχεις αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι, το έδρανο είναι μεγάλο, ενώ καλή είναι και η κλίση της πλάτης του καθίσματος. Θα βολευτείς εύκολα, όπως και με τη θέση οδήγησης. Όσο τέλος για το πορτ-μπαγκάζ; Τα 350 λίτρα αποτελούν τιμή κορυφαία για την κατηγορία, ενώ και ο διπλός πάτος θα βολέψει. Μάλιστα, αν σηκώσεις και αυτόν, τότε θα ανακαλύψεις και έξτρα χώρο στη ρεζέρβα εφόσον αν αντ` αυτής έχεις επιλέξει κιτ επισκευής.
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο;
Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη...
"ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά...
Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο; Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη... "ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά... Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
Μαύρα χάλια ήταν κι απ ότι βλέπω .... συνεχίζει να είναι
το βλέπω και μου ρχεται χασμούρημα
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα