Έχοντας οδηγήσει το SEAT Ibiza πριν κάποιο διάστημα, λίγο πολύ ήμασταν προϊδεασμένοι για τις δυνατότητες του νέου Volkswagen Polo. Αλλωστε, και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ έχουν κοινή γκάμα κινητήρων.
Κατά την οδηγική επαφή με το μοντέλο στο Αμβούργο της Γερμανίας, λοιπόν, οι προβλέψεις μας επιβεβαιώθηκαν. Πρώτα από όλα, από τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Polo γίνεται φανερό πως η έκτη γενιά έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, ενώ ο θόρυβος που μπαίνει στο εσωτερικό είναι περιορισμένος, ακόμα και όταν κινείσαι σε πλακόστρωτο οδόστρωμα ή στον αυτοκινητόδρομο. Δεν είναι Golf, υπό πίεση ακούγεται λίγο ο κινητήρας, θέτει όμως στάνταρ άνεσης και ποιότητας κύλισης στην κατηγορία του. Όσο τέλος για την εκτίμηση των περιθωρίων πρόσφυσης, πιο ολοκληρωμένη άποψη θα έχουμε από την δοκιμή του στην Ελλάδα προς τα τέλη του Οκτώβρη μιας και στις διαδρομές στις οποίες κινηθήκαμε δεν δόθηκε η δυνατότητα να αναδειχθούν οι ικανότητες του πλαισίου. Ωστόσο, η πρώτη αίσθηση είναι πως το νέο VW Polo μπορεί να στρίψει με σιγουριά και ότι το τιμόνι του προσφέρει καλή πληροφόρηση στον οδηγό. Το πόσο απολαυστικό μπορεί να γίνει θα φανεί στην πορεία…
Κλείνοντας, τέλος, με τους κινητήρες, και εδώ δεν υπήρξε κάτι το μη αναμενόμενο. Στη βάση βρίσκεται ο 1,0 MPI με 65 και 75 άλογα (ο πρώτος ίσως και να μην έρθει Ελλάδα εκτιμούμε), ακολουθεί ο 1.000άρης TSI με 95 και 115 άλογα (αυτοί είναι και πιο hot για την ελληνική αγορά), ενώ πιο σβέλτες επιδόσεις θα προσφέρουν οι 1,5 TSI των 150 ίππων και ο 2λιτρος TSI του GTI (200 PS) που θα ακολουθήσουν. Πιο μετά θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο στη βάση του 1,0 TSI με 90 όμως PS, ενώ ως θα diesel προσφερθεί μόνο με τον 1,6 TDI σε δύο επίπεδα ισχύος (80 και 95 PS).
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο;
Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη...
"ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά...
Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο; Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη... "ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά... Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
Μαύρα χάλια ήταν κι απ ότι βλέπω .... συνεχίζει να είναι
το βλέπω και μου ρχεται χασμούρημα
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα