ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα με το νέο Polo γίνεται φανερό πως η έκτη γενιά έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Εννέα κινητήρες θα έχει συνολικά στη γκάμα του το νέο VW Polo.

Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, ενώ ο θόρυβος που μπαίνει στο εσωτερικό είναι περιορισμένος.

Τελευταία δοκιμασία: Στο δρόμο

22.019 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2017)

Έχοντας οδηγήσει το SEAT Ibiza πριν κάποιο διάστημα, λίγο πολύ ήμασταν προϊδεασμένοι για τις δυνατότητες του νέου Volkswagen Polo. Αλλωστε, και τα δύο μοντέλα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, ενώ έχουν κοινή γκάμα κινητήρων.

Κατά την οδηγική επαφή με το μοντέλο στο Αμβούργο της Γερμανίας, λοιπόν, οι προβλέψεις μας επιβεβαιώθηκαν. Πρώτα από όλα, από τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Polo γίνεται φανερό πως η έκτη γενιά έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες, ενώ ο θόρυβος που μπαίνει στο εσωτερικό είναι περιορισμένος, ακόμα και όταν κινείσαι σε πλακόστρωτο οδόστρωμα ή στον αυτοκινητόδρομο. Δεν είναι Golf, υπό πίεση ακούγεται λίγο ο κινητήρας, θέτει όμως στάνταρ άνεσης και ποιότητας κύλισης στην κατηγορία του. Όσο τέλος για την εκτίμηση των περιθωρίων πρόσφυσης, πιο ολοκληρωμένη άποψη θα έχουμε από την δοκιμή του στην Ελλάδα προς τα τέλη του Οκτώβρη μιας και στις διαδρομές στις οποίες κινηθήκαμε δεν δόθηκε η δυνατότητα να αναδειχθούν οι ικανότητες του πλαισίου. Ωστόσο, η πρώτη αίσθηση είναι πως το νέο VW Polo μπορεί να στρίψει με σιγουριά και ότι το τιμόνι του προσφέρει καλή πληροφόρηση στον οδηγό. Το πόσο απολαυστικό μπορεί να γίνει θα φανεί στην πορεία…

Κλείνοντας, τέλος, με τους κινητήρες, και εδώ δεν υπήρξε κάτι το μη αναμενόμενο. Στη βάση βρίσκεται ο 1,0 MPI με 65 και 75 άλογα (ο πρώτος ίσως και να μην έρθει Ελλάδα εκτιμούμε), ακολουθεί ο 1.000άρης TSI με 95 και 115 άλογα (αυτοί είναι και πιο hot για την ελληνική αγορά), ενώ πιο σβέλτες επιδόσεις θα προσφέρουν οι 1,5 TSI των 150 ίππων και ο 2λιτρος TSI του GTI (200 PS) που θα ακολουθήσουν. Πιο μετά θα υπάρξει και έκδοση με φυσικό αέριο στη βάση του 1,0 TSI με 90 όμως PS, ενώ ως θα diesel προσφερθεί μόνο με τον 1,6 TDI σε δύο επίπεδα ισχύος (80 και 95 PS). 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD
LEASING DUCATO-ETRANSIT