Το εσωτερικό ακολουθει εν μέρει τη διάρθρωση που γνωρίσαμε με το νέο Polo και την οποία προφανώς θα βλέπουμε σε ολοένα και περισσότερα VW πλέον. Μια μεγάλη οθόνη 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλο ενώ ο πίνακας οργάνων ειναι ψηφιακος (προαιρετικά) δίνοντας ετσι μια high-tech νότα στην αισθητική ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετεί και τη λειτουργικότητα με την καλύτερη δυνατή μεταφορά της πληροφορίας. Στη βάση του επιλογέα του κιβωτίου βρίσκεται το όργανο που επιλέγει το πρόγραμμα της τετρακίνησης και των βοηθημάτων. Γενικά η εξοικείωση με τα χειριστήρια και τις λειτουργίες τους είναι άμεση όπως μας συνηθίζει η VW. Αυτό που έρχεται λίγο ως έκπληξη είναι το σκληρό πλαστικό σε όλο το ταμπλό. Η ποιότητα κατασκευής είναι βέβαια αυτή που περιμένει κανείς και, ακόμα και σε κακό δρόμο, η δομή δεν έδειξε να εμφανίζει τριγμούς ή άλλους θορύβους. Θα θέλαμε ωστόσο κάτι πιο ευχαριστο στην αφή σε αυτόν τον τομέα.
Οι χώροι για μικροαντικείμενα θα ικανοποιήσουν ενώ την ευεξία στο εσωτερικό θα φροντίζουν όχι μόνο η μεγάλη δέσμη ηλεκτρονικών βοηθημάτων αλλά και η καλή συνδεσιμότητα με κινητες συσκευές, η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου κλπ.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw.
Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα.
Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw. Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα. Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Ευτυχώς που θα ηταν σα το concept αυτο το πραμα! Γελάνε οι Ιάπωνες για μια ακομη φορα!
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
ο απόγονος του Golf που θα γραψει ιστορία . T-Golf..
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
vw uber alles. Όσοι κατηγορούν αυτόν τον γίγαντα της αυτοκίνησης είναι επειδή δεν μπορούν ποτέ να τον φτάσουν.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.