Έξι μηχανικά σύνολα διαθέτει η γκάμα του T-Roc (3 βενζίνης και 3 diesel), ωστόσο οι ιπποδυνάμεις είναι τρεις: 115, 150 και 190 άλογα.

Η τετρακίνηση είναι η γνωστή 4Motion η οποία φροντίζει να ενισχύει την πρόσφυση με άμεση μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα.

Κινητήρες: 115, 150 & 190 ίπποι, επί δύο!

85.899 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2017)

Έξι μηχανικά σύνολα διαθέτει η γκάμα του T-Roc ωστόσο οι ιπποδυνάμεις είναι τρεις. Από πλευράς βενζίνης διατίθεται ο 1,0, ο 1,5 και ο 2,0 όλοι φυσικά TSI με απόδοση 115, 150 και 190 ίππων αντίστοιχα. Στα ίδια σκαλοπάτια κινείται και η γκάμα του diesel με τον 1,6 TDI στη βάση και κατόπιν δύο δίλιτρους. Και στις δύο εκδόσεις των 115 ίππων η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μεσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Στη μεσαία βαθμίδα, τους 150 ίππους, μπαίνουν στο παιχνίδι τόσο το 7άρι DSG σαζμάν όσο και η τετρακίνηση. Στις κορυφαίες εκδόσεις από πλευράς ισχύος και τα δύο αυτά περιφερειακά είναι στη λίστα με τα στάνταρ στοιχεία. Στην αρχή της εμπορικής πορείας η VW θα στηριχτεί στον 1.000άρη κινητήρα, στο δίλιτρο πετρέλαιο των 150 ίππων και στην επίσης δίλιτρη έκδοση βενζίνης.

Η τετρακίνηση είναι η γνωστή 4Motion η οποία φροντίζει να ενισχύει την πρόσφυση με άμεση μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα. Μαζί με την τετρακίνηση πάει «πακέτο» και το σύστημα Active Control, ένας στρογγυλός διακόπτης μέσω του οποίου ρυθμίζονται παράμετροι όχι μόνο της τετρακίνησης αλλά και των υπόλοιπων βοηθημάτων με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά του οχήματος σε κακές οδικές και καιρικές συνθήκες. Στην υπηρεσία του οδηγού τίθενται όμως και τα προφίλ οδήγησης: Comfort, Normal, Sport και Eco τα οποία επηρεάζουν ανάλογα με τον εξοπλισμό το τιμόνι, το κιβώτιο, την ανάρτηση, τον κλιματισμό και το Cruise Control.  Και αυτή η δέσμη μέτρων είναι στάνταρ στα τετρακίνητα T-Roc αλλά μπορεί να συνοδεύσει προαιρετικά και τα δικίνητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
test