Έξι μηχανικά σύνολα διαθέτει η γκάμα του T-Roc ωστόσο οι ιπποδυνάμεις είναι τρεις. Από πλευράς βενζίνης διατίθεται ο 1,0, ο 1,5 και ο 2,0 όλοι φυσικά TSI με απόδοση 115, 150 και 190 ίππων αντίστοιχα. Στα ίδια σκαλοπάτια κινείται και η γκάμα του diesel με τον 1,6 TDI στη βάση και κατόπιν δύο δίλιτρους. Και στις δύο εκδόσεις των 115 ίππων η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μεσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Στη μεσαία βαθμίδα, τους 150 ίππους, μπαίνουν στο παιχνίδι τόσο το 7άρι DSG σαζμάν όσο και η τετρακίνηση. Στις κορυφαίες εκδόσεις από πλευράς ισχύος και τα δύο αυτά περιφερειακά είναι στη λίστα με τα στάνταρ στοιχεία. Στην αρχή της εμπορικής πορείας η VW θα στηριχτεί στον 1.000άρη κινητήρα, στο δίλιτρο πετρέλαιο των 150 ίππων και στην επίσης δίλιτρη έκδοση βενζίνης.
Η τετρακίνηση είναι η γνωστή 4Motion η οποία φροντίζει να ενισχύει την πρόσφυση με άμεση μεταφορά ροπής στον πίσω άξονα. Μαζί με την τετρακίνηση πάει «πακέτο» και το σύστημα Active Control, ένας στρογγυλός διακόπτης μέσω του οποίου ρυθμίζονται παράμετροι όχι μόνο της τετρακίνησης αλλά και των υπόλοιπων βοηθημάτων με γνώμονα την καλύτερη συμπεριφορά του οχήματος σε κακές οδικές και καιρικές συνθήκες. Στην υπηρεσία του οδηγού τίθενται όμως και τα προφίλ οδήγησης: Comfort, Normal, Sport και Eco τα οποία επηρεάζουν ανάλογα με τον εξοπλισμό το τιμόνι, το κιβώτιο, την ανάρτηση, τον κλιματισμό και το Cruise Control. Και αυτή η δέσμη μέτρων είναι στάνταρ στα τετρακίνητα T-Roc αλλά μπορεί να συνοδεύσει προαιρετικά και τα δικίνητα.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw.
Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα.
Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw. Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα. Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Ευτυχώς που θα ηταν σα το concept αυτο το πραμα! Γελάνε οι Ιάπωνες για μια ακομη φορα!
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
ο απόγονος του Golf που θα γραψει ιστορία . T-Golf..
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
vw uber alles. Όσοι κατηγορούν αυτόν τον γίγαντα της αυτοκίνησης είναι επειδή δεν μπορούν ποτέ να τον φτάσουν.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.