ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το T-Roc έδειξε ότι είναι πολύ προσεγμένο σε κύλιση.

Το T-Roc εμφανίζεται άνετο, χωρίς να γίνεται μαλθακό, παραμένοντας σταθερό και σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο.

Οδική συμπεριφορά: Ανετο & ευκολοδήγητο

86.583 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2017)

Στο δρομο η εμπειρία μας περιορίζεται στις εκδόσεις των 2,0 λίτρων βενζίνης και ντίζελ, με 190 και 150 ίππους αντίστοιχα, καθώς αυτές ήταν αποκλειστικά διαθέσιμες στο event των Γερμανών στην Πορτογαλία. Αυτό σημαίνει ότι οδηγήσαμε τετρακίνητα οχήματα με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και στις δύο περιπτώσεις, συνδυασμός που είναι στάνταρ στην περίπτωση των πιο δυνατών εκδόσεων ανεξαρτήτως καυσίμου.

Η διαδρομή στην πανέμορφη ακτογραμμή του Κασκάις, λίγο έξω από τη Λισαβόνα, δεν ενδείκνυται για πιεσμένες αναζητήσεις αλλά για χαλαρό cruising. Ωστόσο, το T-Roc έδειξε ότι είναι πολύ προσεγμένο σε κύλιση, άνετο χωρίς να γίνεται μαλθακό και φυσικά παραμένει σταθερό και σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο. Όταν ο ρυθμός ανεβαίνει, τα προγράμματα οδήγησης είναι αρκετά χρήσιμα για να σφίξουν λίγο οι μύες του νέου crossover και το αποτέλεσμα είναι θετικό. Θα θέλαμε ίσως μια λίγο πιο έντονη επίδραση στο τιμόνι όταν επιλέγεται η Sport ρύθμιση η οποία επηρεάζει πιο αισθητά άλλους παράγοντες όπως την σπιρτάδα με την οποία δουλεύει το κιβώτιο DSG.

Eκτός ασφαλτου δε βγηκαμε αλλά το πέρασμα από ορισμένα πολύ κακοτράχαλα σημεία (μεγάλες λακούβες ή πλακόστρωτα) μας έδειξε ότι το T-Roc δεν αφήνει τις ανωμαλίες να χαλάσουν την ηρεμία στο εσωτερικό.

Φυσικά από τους δύο κινητήρες δεν λείπει η δύναμη και το μαλλον φυσιολογικού βάρους αμάξωμα δεν αποτελεί σπουδαία πρόκληση για αμφότερα τα δίλιτρα σύνολα που είχαμε στα χέρια μας. Αυτό δείχνει ότι και ο 1.000άρης πιθανότατα δε θα έχει το παραμικρό θέμα να κινήσει με άνεση το νέο SUV.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS