Στο δρομο η εμπειρία μας περιορίζεται στις εκδόσεις των 2,0 λίτρων βενζίνης και ντίζελ, με 190 και 150 ίππους αντίστοιχα, καθώς αυτές ήταν αποκλειστικά διαθέσιμες στο event των Γερμανών στην Πορτογαλία. Αυτό σημαίνει ότι οδηγήσαμε τετρακίνητα οχήματα με ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και στις δύο περιπτώσεις, συνδυασμός που είναι στάνταρ στην περίπτωση των πιο δυνατών εκδόσεων ανεξαρτήτως καυσίμου.
Η διαδρομή στην πανέμορφη ακτογραμμή του Κασκάις, λίγο έξω από τη Λισαβόνα, δεν ενδείκνυται για πιεσμένες αναζητήσεις αλλά για χαλαρό cruising. Ωστόσο, το T-Roc έδειξε ότι είναι πολύ προσεγμένο σε κύλιση, άνετο χωρίς να γίνεται μαλθακό και φυσικά παραμένει σταθερό και σίγουρο στον αυτοκινητόδρομο. Όταν ο ρυθμός ανεβαίνει, τα προγράμματα οδήγησης είναι αρκετά χρήσιμα για να σφίξουν λίγο οι μύες του νέου crossover και το αποτέλεσμα είναι θετικό. Θα θέλαμε ίσως μια λίγο πιο έντονη επίδραση στο τιμόνι όταν επιλέγεται η Sport ρύθμιση η οποία επηρεάζει πιο αισθητά άλλους παράγοντες όπως την σπιρτάδα με την οποία δουλεύει το κιβώτιο DSG.
Eκτός ασφαλτου δε βγηκαμε αλλά το πέρασμα από ορισμένα πολύ κακοτράχαλα σημεία (μεγάλες λακούβες ή πλακόστρωτα) μας έδειξε ότι το T-Roc δεν αφήνει τις ανωμαλίες να χαλάσουν την ηρεμία στο εσωτερικό.
Φυσικά από τους δύο κινητήρες δεν λείπει η δύναμη και το μαλλον φυσιολογικού βάρους αμάξωμα δεν αποτελεί σπουδαία πρόκληση για αμφότερα τα δίλιτρα σύνολα που είχαμε στα χέρια μας. Αυτό δείχνει ότι και ο 1.000άρης πιθανότατα δε θα έχει το παραμικρό θέμα να κινήσει με άνεση το νέο SUV.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw.
Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα.
Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw. Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα. Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Ευτυχώς που θα ηταν σα το concept αυτο το πραμα! Γελάνε οι Ιάπωνες για μια ακομη φορα!
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
ο απόγονος του Golf που θα γραψει ιστορία . T-Golf..
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
vw uber alles. Όσοι κατηγορούν αυτόν τον γίγαντα της αυτοκίνησης είναι επειδή δεν μπορούν ποτέ να τον φτάσουν.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.