Οδηγήσαμε το T-Roc, το νέο crossover της VW στα 4,23 μέτρα, στην Πορτογαλία και με αφορμή την υποψηφιότητα του μοντέλου στο Best Car 2018 φέρνουμε τις απόψεις μας μετά την πρώτη επαφή στο προσκήνιο.
What is new
- Crossover στα 4,2 μέτρα
- Από 115 έως 190 ίππους
- Προαιρετικά τετρακίνητο
- Έρχεται τον Ιανουάριο
Αλλάζει κάτι στη Volkswagen; To Τ-Roc είναι το δεύτερο VW, μετά το Arteon φέτος το καλοκαίρι, το οποίο φάινεται να μας κερδίζει με σχετική ευκολία κιόλας στο ζήτημα της εμφάνισης. Μέχρι τώρα τα μοντέλα της μάρκας είχαν τη δική τους ταυτότητα, ήταν αναγνωρίσιμα, άντεχαν αισθητικά και στο χρόνο, ωστόσο δεν ήταν το πρώτο στοιχείο που μνημόνευε κανείς. Το T-Roc είναι μια εντελώς διαφορετική περίπτωση. Ενσωματώνει ωραίες περιφερειακές λεπτομέρειες όπως η μάσκα, τα εμπρός και πίσω φώτα, ενώ παίζει πιο έντεχνα με την εξατομίκευση, τις διχρωμίες και την αντίθεση ανάμεσα σε οροφή και κυρίως αμάξωμα. Γενικά το T-Roc καταφέρνει να σου ανεβάζει τη διάθεση και ταυτόχρονα να ξεχωρίζει στην κλάση, στοιχείο το οποίο μπορεί να αναδειχθεί σε ανεκτίμητο προσόν με δεδομένη την πληθυσμιακή συμφόρηση που τείνει πια να εμφανίσει ο κλάδος των crossover, ειδικά από τη μικρομεσαία ζώνη και κάτω.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw.
Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα.
Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.
Απλα αποδεκτο στην εξωτερικη μορφη στο δε εσωτερικο κλασικο παλιο και χιλιοφορεμενο vw. Οι αντιπαλοι του ειναι κλασης ανωτεροι και οι επιλογες πολλες μεσα στην αγορα. Διπλα μαλιστα στο εκπληκτικο toyota c-hr θα μπορουσες να το πεις και παιδικο παιχνιδι το γερμανικο suv γιατι ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να το κοιταξει με σχεδιαστικη διαφορα μεταξυ τους...υπερ του γιαπωνεζικου φυσικα... τουλαχιστον 20τιας!
Το γκρουπ βρισκεται σε φθινουσα πορεια. Ο υποψηφιος λογικος αγοραστης θα ψαξει για πιο αξιοπιστες και πληρεστερες προτασεις που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στον ανταγωνισμο.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ!!!ΤΙ ΔΟΥΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑΞΒΑΚΕΝ?ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ Q3 TO ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΑΝ ΤΟ POLO GOLF PASSAT TIQUAN TOURAN..
Ευτυχώς που θα ηταν σα το concept αυτο το πραμα! Γελάνε οι Ιάπωνες για μια ακομη φορα!
Είμαι περίεργος να δω σε τι τιμές θα έρθει αν και δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Μέγα φάουλ τα σκληρά πλαστικά. Άλλωστε οι περικοπές σε θέματα απτής ποιότητας και εξοπλισμού είναι αναμενόμενες. Από κάπου πρέπει να πληρωθούν τα πρόστιμα του dieselgate. Θυμίζω ότι στο Πόλο η θύρα usb είναι εξτρά!! Σαν σχέδιο είναι σχετικά ενδιαφέρον αφού επιτέλους κάπως ξέφυγε από το σχέδιο κουτιού που έχουν σχεδόν όλα τα μοντέλα της
Τα πλαστικα του ειναι τραγικα..μετα απο καιρο θα τριζουν απιστευτα.τραγικο λαθος της vw αυτο.γενικως ειναι εμφανης η προσπαθεια να ριξει το κοστος σε βαρος της ποιοτητας.
Πανέμορφο αυτοκίνητο που θα κάνει πάταγο. Στα λεφτά που έχει είναι το μόνο που προσφέρει κύρος, ποιότητα και αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό. Και επειδή πολλοί γράφουνε ανακρίβειες για την αξιοπιστία της vw, εγώ έχω ένα σκαραβαίο 71 χρόνων και ακόμη δουλεύουν τα πάντα. Βρείτε μου ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο που να είναι λειτουργικό μετά από τόσα πολλά χρόνια και μετά μιλάμε.
ο απόγονος του Golf που θα γραψει ιστορία . T-Golf..
Το chr ειναι ανωτερο σε τι ακριβως;Θα εβαζε κανεις το παιδι του στο απολυτως κλειστφιβικο πισω καθισμα του CHR;Οι χωροι του CHR απαγοητευση για τις εξωτερικες του διαστασεις.
Επιπλεον οι Ιαπωνες ποσα χρηματα γλιτωσαν που δεν εβαλαν ενα μεγαλυτερο πισω παραθυρο στο chr;Αν το chr με αυτη την εμφανιση ηταν vw θαεπεφτε το κραξιμο.Προσοχη δεν μιλαω για την αξιοπιστια των αυτοκινητων ,αλλα μονο για πρακτικοτητα ανεση εμφανιση.Η αξιοπιστια Toyota ειναι αλπα ανωτερη.
Είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα το δούμε και από κοντά αλλά είμαι σίγουρος ότι θα είναι ποιοτικό, ασφαλές και εργονομικό. Το τελευταίο παίζει για εμένα τεράστιο ρόλο στην καθημερινότητα με το αυτοκίνητο και η Volkswagen είναι κορυφαία σε αυτό.
Μια χαρά είναι. Αρκετά όμορφο σχεδιαστικά σε αντίθεση με το Tiguan. Δε καταλαβαίνω όμως πόσο κόστος γλίτωσαν βάζοντας σκληρά πλαστικά σε όλο το ταμπλό. Πιθανό φάουλ της VW αυτό.
vw uber alles. Όσοι κατηγορούν αυτόν τον γίγαντα της αυτοκίνησης είναι επειδή δεν μπορούν ποτέ να τον φτάσουν.
Σχεδιαστικά νομίζω το έχουν πετύχει πάρα πολύ. Θα αρέσει σε όλους γιατί είναι και νεανικό και ταυτόχρονα κομψό για τους μεγαλύτερους, σε αντίθεση με το toyota chr που το έχουν κάνει υπερβολικά καγκουρικο από την μπροστά πόρτα και πίσω.