ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

8 γενιές Golf…45 χρόνια και 35 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Το Golf με αυτά τα νούμερα αποτέλεσε τον άξιο διάδοχο του θρυλικού σκαραβαίου.

Κινητήρες: Όλα τα καλά δικά του…

94.070 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2019)

Η νέα γενιά του Golf χαρακτηρίζεται από τη νέα και ιδιαίτερα πλούσια γκάμα κινητήρων του. Για πρώτη φορά στην ιστορία του περιλαμβάνει ήπια υβριδικές εκδόσεις (με την ονομασία eTSI) καθώς και plug-in hybrid εκδόσεις (eHybrid) που μαζί με την ευρεία γκάμα των συμβατικών βενζινοκινητήρων TSI, πετρελαίου TDI και του φυσικού αερίου-βενζίνης μοτέρ TGI, είναι σε θέση να καλύψουν όλες τις ανάγκες. Πιο αναλυτικά, η γκάμα περιλαμβάνει αρχικά δύο 3κύλινδρους (1,0 λίτρων) TSI κινητήρες απόδοσης 90 και 110 ίππων, δύο νέους 4κύλινδρους 115 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και ένα νέο 2λιτρο TDI που διαθέτει διπλό σύστημα κατάλυσης NOx και απόδοση 115 και 150 ίππους. Εντούτοις, από αυτές τις επιλογές δεν θα δούμε στη χώρα μας τον 90άρη βενζίνης και τον diesel με τους 115 ίππους. Συνεχίζοντας, οι ήπια υβριδικές εκδόσεις των 110, 130 και 150 ίππων διαθέτουν σύστημα 48 Volt και υπόσχονται χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10 % στην πράξη (WLTP), ενώ οι εκδόσεις eHybrid (plug-in) θα αποδίδουν 204 και 245 άλογα και θα μπορούν να καλύψουν αποστάσεις περίπου 50 χλμ. με αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών του συστήματος.

Εμείς κατά την παρουσίαση του νέου Golf είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε το νέο eTSI στην απόδοση με τους 150 ίππους που μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις τόσο με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα όσο και με τις δυνατότητές του. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και διατηρεί τις πολύ καλές επιδόσεις του αντίστοιχης ισχύος TSI, αλλά και πιο οικονομικό χαρακτήρα. Επίσης, σημειώστε πως, οι TSI κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Οι εκδόσεις του Golf TSI με τους 130 και 150 ίππους συνεχίζουν την πορεία τους και στη νέα γενιά του Golf και θα είναι διαθέσιμοι και αυτοί από την αρχή του λανσαρίσματος, παράλληλα με τις δύο εκδόσεις του νέου diesel κινητήρα που μας άφησε και εκείνος πολύ θετικές εντυπώσεις ιδιαίτερα στην έκδοση με τους 150 ίππους και τα 300 Nm ροπής. Η γκάμα του Golf θα εμπλουτιστεί από όλα τα παραπάνω μοτέρ αλλά και αργότερα από τις εκδόσεις GTI και GTI TCR αλλά και την αντίστοιχη σπορ έκδοση GTD με κινητήρα πετρελαίου.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON