Οδική συμπεριφορά: Μικρές αλλά ουσιαστικές διαφορές
94.069 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2019)
Το Golf στην 8η γενιά του χρησιμοποιεί την πλατφόρμα MQB του ομίλου η οποία έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις σε σχέση με το παρελθόν παραμένοντας και πάλι «πιστή» στα χαρακτηριστικά που μπορεί να προσφέρει. Αυτή ενσωματώνει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω για όλες τις εκδόσεις του Golf μέχρι τους 150 ίππους, ενώ από αυτές τις εκδόσεις και πάνω, πίσω συναντάμε άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Η αρχιτεκτονική δεν έχει αλλάξει, έχει βελτιωθεί ωστόσο στα σημεία με αποτέλεσμα να έχουμε παραπλήσιο οδηγικό αποτύπωμα και στη νέα γενιά του Golf. Η ανάρτηση (προαιρετικά και ρυθμιζόμενη DCC) αποσβένει με το γνήσιο «γερμανικό» τρόπο τις ανωμαλίες ισοπεδώνοντάς τις, όμως γενικότερα έχει αναβαθμιστεί ο τρόπος που το Golf πατάει στο δρόμο.
Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και πιο άμεσα χαρακτηριστικά απόκρισης χωρίς παρενέργειες ακόμα και στην υπερβολή του οδηγού, ενώ ο ίδιος λαμβάνει και καλύτερη αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης ιδιαίτερα στην επιλογή Sport του συστήματος παραμετροποίησης (διαθέτει επίσης τις Individual, Comfort και Eco επιλογές). Και ενώ και πάλι η στιβαρότητα του πλαισίου και η υψηλή ηχομόνωση της καμπίνας γίνονται αισθητές σε κάθε μέτρο που διανύεις, αντιλαμβάνεσαι πως και τα δύο αυτά κύρια γνωρίσματά του έχουν εξελιχθεί περαιτέρω στη νέα του γενιά και θαρρείς πως καλύτερα δεν γίνονται. Έχοντας αποδεχθεί την «πρόσκληση» όλων των παραπάνω στοιχείων βρίσκεσαι για άλλη μια φορά κάπου στην Ευρώπη να προσπαθείς να διαταράξεις την ισορροπημένη και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ενός Golf, της 8ης γενιάς εν προκειμένω. Και πάλι παραμένει ακλόνητο και πάλι θα στρίψει αποφασιστικά εκμεταλλευόμενο την επάρκεια ισχύος του κινητήρα του, αλλά και πάλι δεν θα «χαμογελάσεις» νομίζοντας πως κάτι έκανες κι εσύ...
Μακάρι να ξεπουλήσει να έχουμε και μεις λίγη δουλίτσα
Μήπως ξέρει κανείς αν με την αγορά δίνουν και δωρεάν οδική βοήθεια?