Υβριδικό σύστημα: Με 2λιτρο βενζινοκινητήρα και 184 ίππους
18.406 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)
Το CR-V Hybrid εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC κύκλου Atkinson, με μέγιστη ισχύ 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ., έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων με ροπή 315 Nm και ένα μοτέρ-γεννήτρια. Ο συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα - βενζινοκινητήρα επιταχύνει το CR-V Hybrid από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 8,8 δλ. στη δικίνητη εκδοχή του και σε 9,2 δλ. στην τετρακίνητη. Αντίστοιχα η κατανάλωση σύμφωνα με τη Honda είναι 5,3 (με 120 γρ/χλμ. CO2) και 5,5 λτ/100 χλμ. (με 126 γρ/χλμ.) αντίστοιχα.
Χωρίς σασμάν
Όπως έχουμε δει και σε άλλα υβριδικά μοντέλα, έτσι και η Honda αντί συμβατικού κιβωτίου σχέσεων, εξόπλισε το CR-V με ένα σοφιστικέ κιβώτιο μίας σχέσης, που θυμίζει αρκετά τα eCVT κιβώτια που κατά κανόνα χρησιμοποιούνται σε άλλα υβριδικά οχήματα, με τη Honda να ισχυρίζεται ότι είναι πιο αθόρυβο. Ωστόσο, τονίζουμε πως, αν και θυμίζει, δεν είναι κάτι τέτοιο αφού πρόκειται για ένα εναλλακτικό νέο σύστημα μετάδοσης χωρίς γρανάζια το οποίο χρησιμοποιεί μια ηλεκτρική γεννήτρια για τη μετάδοση της κίνησης.