Αρκετά με τη θεωρεία όμως και ας περάσουμε επί των πεπραγμένων. Ο σκοπός ενός υβριδικού μοντέλου είναι να ρίξει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, οπότε αυτό είναι το πρώτο που θα κρίνουμε. Στην πράξη λοιπόν σου προκαλούν ευχάριστη έκπληξη τα νούμερα που βλέπεις στο trip, ειδικά όταν κινείσαι μέσα στην πόλη. Μπορεί να μην φτάνεις τα 5,0 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Honda, αλλά και μόνο το ότι σε αρκετές διαδρομές θα δεις νούμερα κάτω από 7,0 λτ. είναι τεράστια επιτυχία για ένα αυτοκίνητο 1.614 κιλών. Από την άλλη βέβαια στον ανοικτό δρόμο, εκεί που ο βενζινοκινητήρας δουλεύει αρκετά, αν δεν είσαι προσεκτικός τα νούμερα ανεβαίνουν αρκετά.
Πολύ γραμμικό σύνολο
Στα χαρακτηριστικά του κινητήρα πάντως είναι ο πολύ γραμμικός τρόπος που αποδίδεται η ροπή, χωρίς ξεσπάσματα, αλλά και οι απουσία κραδασμών από την εναλλαγή στη λειτουργία των κινητήριων μονάδων. Φυσικά και θα γίνει αντιληπτό όταν θα μπει ο βενζινοκινητήρας στο παιχνίδι, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν είναι δυσάρεστο ή ενοχλητικό. Όταν θελήσετε να κινηθείτε σβέλτα το σύνολο θα ανταποκριθεί πρόθυμα κινώντας με πολύ άνεση το αμάξωμα. Από εκεί και πέρα το κιβώτιο θέλει κάποια εξοικείωση από κάποιον που δεν έχει πρότερη εμπειρία υβριδικών οχημάτων, με το βουητό στην επιτάχυνση να είναι αισθητά μειωμένο.