Το υβριδικό σύστημα και το έξτρα βάρος που πρόσθεσε στο CR-V (περί τα 100 κιλά) δεν αλλάζουν στο ελάχιστο τα χαρακτηριστικά που επιδεικνύει το ιαπωνικό SUV στο δρόμο, το οποίο παρά το μέγεθός του, είναι εύκολο στην καθημερινότητα και ξεχωρίζει για τη πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, με την ηχομόνωση να είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα.
Πάντως κύριο χαρακτηριστικό και του CR-V Hybrid είναι η άνεση στο δρόμο, με την ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) να απορροφά υποδειγματικά τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις μεταφορές βάρους σε απότομες αλλαγές πορείας, μην επιτρέποντας έντονες κλίσεις του αμαξώματος. Φυσικά ο σκοπός του CR-V δεν είναι να βγάλετε το «ραλίστα» από μέσα σας, ωστόσο είναι αρκετά ουδέτερο και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του υπό πίεση, με το υπάκουο σύστημα διεύθυνσης, να είναι αρωγός στην επικοινωνία οδηγού-τροχών-οδοστρώματος.