ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η τεχνολογία i-MMD της Honda επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive) με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση.

    Οδηγικό προφίλ: Με τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης

    18.403 Επισκέψεις στο άρθρο (28/11/2018)

    Η τεχνολογία i-MMD της Honda που αναφέραμε επιγραμματικά και στην εισαγωγή του κομματιού επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης με στόχο τη βέλτιστη δυνατή απόδοση. Τα προγράμματα είναι: EV Drive - η μπαταρία ιόντων λιθίου παρέχει άμεση ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα, Hybrid Drive - ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ σε ένα μοτέρ/γεννήτρια, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα κίνησης, και Engine Drive - που ο βενζινοκινητήρας συνδέεται άμεσα με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη κλειδώματος.

    Με ηλεκτρική αυτονομία 2 χλμ.
    Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το CR-V Hybrid επιλέγει αυτόματα μεταξύ Hybrid Drive και EV Drive. Το EV Drive κινεί αμιγώς ηλεκτρικά το CR-V με αυτονομία περίπου για 2 χλμ., ενώ στο Hybrid Drive, λειτουργούν παράλληλα οι δύο κινητήρες, με το πλεόνασμα ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα να φορτίζει τη μπαταρία μέσω του μοτέρ-γεννήτριας. Τέλος, το Engine Drive mode είναι η πιο αποδοτική ρύθμιση για οδήγηση σε ανοιχτό δρόμο, όπου εκεί ο ηλεκτροκινητήρας, λειτουργεί εφόσον χρειαστεί υποστηρικτικά στο μοτέρ βενζίνης, για συμπλήρωμα της ροπής του κινητήρα υπό ορισμένες συνθήκες.
    Αυτό μπορεί να το προακλέσει και ο οδηγός μέσω του μπουτόν «Sport» στον επιλογέ, αυξάνοντας την απόκριση του υβριδικού συστήματος.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    NEXEN VS CONTINENTAL