Το νέο Honda CR-V αποκτά υβριδική έκδοση, που αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες, και έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα, προσθέτοντας στον πληθωρικό χαρακτήρα του και την οικονομία καυσίμου. Εμείς βρεθήκαμε στην Ισπανία για να το οδηγήσουμε και να σας αναφέρουμε.
Η Honda πριν λίγους μήνες λάνσαρε την πέμπτη του γενιά του νέου CR-V, η οποία φυσικά συνέχισε πάνω στην πετυχημένη συνταγή των προκατόχων του, αποτελώντας ένα οικογενειακό SUV, που εκπληρώνει με περίσσια άνεση τα αστικά του καθήκοντα, αλλά και ανταπεξέρχεται με ευκολία σε off-road δοκιμασίες.
Στο προφίλ του CR-V πλέον βάλτε δίπλα και τη λέξη οικονομία καυσίμου, καθώς η Honda λανσάρει για πρώτη φορά στην Ευρώπη και την υβριδική του έκδοση, η οποία θα είναι -τουλάχιστον για την Ευρώπη – το αντίπαλο δέος των βενζινοκίνητων εκδόσεων, καθώς καταργούνται οι diesel κινητήρες από τη γκάμα του πληθωρικού SUV.
Με τη συνοδεία των φλαμένγκο
Το AutoΤρίτη βρέθηκε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του υβριδικού CR-V, στην πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας, την πανέμορφη Σεβίλλη. Εκεί λοιπόν οδηγήσαμε το ισπανικό μοντέλο πλάι στις όχθες του ποταμού Γουαδαλκιβίρ και υπό τη συνοδεία του παραδοσιακού χορού φλαμένγκο, καθώς οι Σεβιγιάνοι δεν χάνουν την ευκαιρία να στήσουν τις υπαίθριες φιέστες τους οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
Επιστρέφοντας στα του CR-V, αυτό διαθέτει ένα υβριδικό σύστημα, που χρησιμοποιεί τεχνολογία Multi Mode Drive technology (i-MMD) συνδυάζοντας 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, μπαταρία ιόντων λιθίου για αποθήκευση της ενέργειας και κιβώτιο μιας σχέσης.
Διακριτικές οι διαφορές στη σχεδίαση
Η σχεδίαση του υβριδικού CR-V δε διαφοροποιείται καθόλου συγκριτικά με τις υπάρχουσες εκδόσεις και μόνο η επιγραφή «HYBRID», στο φτερό και στο πίσω μέρος μαρτυρούν πως πρόκειται για μια διαφορετική έκδοση. Έτσι και η υβριδική έκδοση διατηρεί το 4.600 χλστ. αμάξωμα με τους μυώδεις θόλους των τροχών και τις έντονες νευρώσεις, τονίζοντας έτσι το δυναμισμό του ιαπωνικού SUV. Φυσικά και εδώ δηλώνουν το «παρών» οι ενεργές γρίλιες, οι οποίες ανοιγοκλείνουν real time για βέλτιστο συνδυασμό ψύξης-αεροδυναμικής-οικονομίας.
Αντίστοιχα στο εσωτερικό δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές στο πολύ γεροδεμένο και ποιοτικό ταμπλό, πέραν από την ένδειξη «HYBRID» στον πίνακα οργάνων. Ωστόσο αλλαγή θα συναντήσουμε στην κεντρική κονσόλα, όπου ο επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από τα μπουτόν Drive, Park, Neutral και Reverse.