Σημειωτέον πως το Puma Gen-E προσφέρεται και σε δύο χρωματισμούς αποκλειστικά για αυτή την έκδοση, το κίτρινο Electric Yellow και το μπλε Desert Island Blue.
Αφήνουμε για το φινάλε το πεδίο της εμφάνισης, στο οποίο δεν έχουν αλλάξει και πολλά, με το ηλεκτρικό Ford Puma να διατηρεί το σπορτίφ design της βενζινοκίνητης έκδοσης. Η σημαντική αλλαγή στο εμπρός μέρος αφορά την μάσκα, όπου πλέον είναι «κλειστή» λόγω της μηδαμινής ανάγκης για ψύξη του κινητήρα, ενώ και ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος στα σημεία. Από εκεί και έπειτα, οι γραμμές διατηρούν το ίδιο ακριβώς μοτίβο, αν και στο πίσω μέρος λάμπει δια της απουσίας της η απόληξη της εξάτμισης χαμηλά στον ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα. Κλείνοντας με την εμφάνιση, όπως και στο mild hybrid Puma δίνεται επιλογή για ζάντες από 17 έως 19 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση.
Ως προς τις διαστάσεις, το Puma Gen-E είναι 3 εκατοστά μεγαλύτερο από το υβριδικό Puma, με μήκος 4.214 χλστ. ενώ είναι και ελάχιστα ψηλότερο, κατά μόλις 5 χλστ.. Το μεταξόνιο μετράται στα 2.588 χλστ., ίδιο δηλαδή με αυτό του «συμβατικού» Puma.