Μικρομεσαία μοντέλα: Καίνε 1 λίτρο παραπάνω από τα μικρά
170.847 Επισκέψεις στο άρθρο
Η κατεξοχήν κατηγορία οικογενειακών οχημάτων, αυτή των μικρομεσαίων, είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής στη χώρα μας και εμείς έχουμε μετρήσει συνολικά 45 μοντέλα, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν πως η κατανάλωσή τους δεν απέχει πολύ από αυτή της κατηγορίας των μικρών.
Όπως θα διαπιστώσετε και εσείς μελετώντας τον πίνακα αυτή η διαφορά βρίσκεται περίπου στο 1 λτ./100 χλμ. με την πλειονότητα των μοντέλων βενζίνης να βρίσκονται κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ. και αυτά των diesel κάτω από τα 6 λτ./100 λχμ.
Αναλυτικότερα τα πιο οικονομικά βενζινοκίνητα μοντέλα πλην του υβριδικού Toyota Auris (5,4 λτ./100 χλμ.) είναι τα Opel Astra 1,0 Ecotec (5,6 λτ./100 χλμ.), Skoda Rapid Spaceback 1,2 TSI (5,9 λτ./100 χλμ.) και Ford Focus 1,0 Ecoboost (6,3 λτ./100 χλμ.).
Αντίστοιχα στα diesel μοντέλα ο 1,5 dCi κινητήρας της Renault βρίσκεται πάλι στην κορυφή, αυτή τη φορά όμως κάτω από το καπό του Nissan Pulsar με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. και ακολουθείται από το Toyota Auris 1,4 D-4D που καίει 5,1 λτ./100 χλμ. και το Skoda Rapid, που βρίσκεται στην τριάδα και των πιο οικονομικών diesel μοντέλων, με απαιτήσεις σε καύσιμο που φτάνουν τα 5,3 λτ./100 χλμ.
Οι πραγματικες καταναλωσεις ειναι σχετικες.Οι δικες σας δινουν μια εικονα κοντα στην πραγματικοτητα αλλα παιζουν πολλα ρολο οπως το φορτιο,οι καιρικες συνθηκες,η συντηρηση του αυτοκινητου,το ποσο βαρυ δεξι ποδι εχει ο καθενας,σε τι δρομους γινονται τα χλμ(πολη,επαρχια) κ.α. Εδω και 4 χρονια εχω το I20 1.1 CRDI και ποτε δεν ξεπερασα σε πραγματικα νουμερα τα 5 λιτρα.Το καλοκαιρι ειμαι στα 4,2 με 4,5 και το χειμωνα στα 4,7 με 5.Βεβαια η πλειοψηφια των χλμ ειναι επαρχιακα και τα 120 τα περναω ελαχιστες φορες.Οποτε ολα ειναι σχετικα.Επισης φιλος πωλητης με υπηρεσιακο αυτοκινητο megane 1.5dci με ηπια οδηγηση και αρκετα ταξιδια με ταχυτητα 130-140 σπανια βλεπει πανω απο 5 λιτρα.
Smart Forfour 0,9T 90ps με οδήγηση καθαρά εντός πόλης κάτω από 9λτ./100χλμ δε μου έχει πέσει! Το καλοκαίρι με κλιματισμό μπορεί να φτάσει και στα 12 λίτρα!
Τα υβριδικά θέλουν "προπόνηση" για να μάθει κάποιος να οδηγεί γρήγορα και με μικρή κατανάλωση. Οι περισσότεροι δημοσιογράφοι βγάζουν καταναλώσεις μεγαλύτερες από αυτές που επιτυγχάνει ο κάτοχος.
Οι πραγματικες καταναλωσεις ειναι σχετικες.Οι δικες σας δινουν μια εικονα κοντα στην πραγματικοτητα αλλα παιζουν πολλα ρολο οπως το φορτιο,οι καιρικες συνθηκες,η συντηρηση του αυτοκινητου,το ποσο βαρυ δεξι ποδι εχει ο καθενας,σε τι δρομους γινονται τα χλμ(πολη,επαρχια) κ.α. Εδω και 4 χρονια εχω το I20 1.1 CRDI και ποτε δεν ξεπερασα σε πραγματικα νουμερα τα 5 λιτρα.Το καλοκαιρι ειμαι στα 4,2 με 4,5 και το χειμωνα στα 4,7 με 5.Βεβαια η πλειοψηφια των χλμ ειναι επαρχιακα και τα 120 τα περναω ελαχιστες φορες.Οποτε ολα ειναι σχετικα.Επισης φιλος πωλητης με υπηρεσιακο αυτοκινητο megane 1.5dci με ηπια οδηγηση και αρκετα ταξιδια με ταχυτητα 130-140 σπανια βλεπει πανω απο 5 λιτρα.
Smart Forfour 0,9T 90ps με οδήγηση καθαρά εντός πόλης κάτω από 9λτ./100χλμ δε μου έχει πέσει! Το καλοκαίρι με κλιματισμό μπορεί να φτάσει και στα 12 λίτρα!
Τα υβριδικά θέλουν "προπόνηση" για να μάθει κάποιος να οδηγεί γρήγορα και με μικρή κατανάλωση. Οι περισσότεροι δημοσιογράφοι βγάζουν καταναλώσεις μεγαλύτερες από αυτές που επιτυγχάνει ο κάτοχος.
Κατανάλωση για το απλό Hyundai Tuscon 1,7 Diesel 115 HP υπάρχει παρακαλώ;