To πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, σύμφωνα με τη Mercedes, η ηλεκτρική EQS, είναι πλέον διαθέσιμη για αγορά στην Ελλάδα, όπως μπορούμε να δούμε μέσα από το επίσημο site της φίρμας με έμβλημα το αστέρι.
Η νέα Mercedes EQS προσφέρεται στην Ελλάδα σε δύο επιλογές με τις τιμές να ξεκινούν από 141.750 ευρώ για την έκδοση ΕQS 450+ που εξοπλίζεται με μπαταρία 90 kWh και ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 333 άλογα. Η δεύτερη και πιο ισχυρή επιλογή είναι η έκδοση EQS 580 4Matic με τιμή από 163.250 ευρώ, που εξοπλίζεται με μια μπαταρία 107,8kWh που προσφέρει αυτονομία 770 χιλιομέτρων αλλά και δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 523 ίππων. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 6,2 δλ. για την «μικρή» EQS 450+ και σε 4,3 δλ. για την τετρακίνητη EQS 580 4Matic. Αναφορικά με την ανάκτηση ενέργειας ο οδηγός μπορεί να διαλέξει μέσα από τέσσερα modes με τα paddles πίσω από το τιμόνι (D+, D, D- και DAuto) με μέγιστη ισχύ ανάκτησης 290 kW.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Αισθητικά, η νέα Mercedes EQS είναι κομψή, αλλά δυναμική και με επιβλητικό ύφος. Σε αυτό βοηθά το νέο «πρόσωπο» της που χαρακτηρίζεται από την κλειστή μάσκα «Black Panel», η οποία έχει την δυνατότητα να διακοσμηθεί προαιρετικά με το τρισδιάστατο μοτίβο του πρώτου αστεριού της Daimler-Motorengesellschaft που καταχωρήθηκε ως εμπορικό σήμα πριν 110 χρόνια, το 1911. Το «Black Panel» πλαισιώνεται από τους νέους αιχμηρούς LED προβολείς που διαθέτουν 1,3 εκατομμύρια μικροκαθρέπτες στο εσωτερικό τους και ενώνονται μέσω μια φωτιζόμενης φάσας. Στο πλάι οι ρέουσες γραμμές συμβαδίζουν με μια μικρή νεύρωση χαμηλά ενώ η προσοχή πέφτει στην έντονα κεκλιμένη οροφή που χαρίζει μια κουπέ νότα στην 4θέσια ηλεκτρική limo. Κλείνοντας με το ντιζάιν, στο πίσω μέρος, ξεχωρίζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα με τα διαγώνια στοιχεία στο εσωτερικό τους καθώς επίσης και οι εσοχές στον αεροδυναμικό διαχύτη που στο μάτι παραπέμπουν σε απολήξεις εξάτμισης, αν και φυσικά απουσιάζουν ένεκα ηλεκτροκίνησης και μηδενικών εκπομπών.
Η νέα Mercedes-Benz EQS κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Sindelfingen, όπως και η τελευταία γενιά της S-Class.