Η αγορά όλων των διαθέσιμων εκδόσεων των νέων Puma και Kuga συνοδεύεται από ένα νέο, επιδοτούμενο χρηματοδοτικό πρόγραμμα.
Ford: «Hybrid Bonus» για τα Puma και Kuga
209.576 Επισκέψεις στο άρθρο
Xάρη στο προωθητικό πρόγραμμα «Hybrid Bonus» της Ford Motor Ελλάς, η αγορά όλων των διαθέσιμων εκδόσεων των νέων Puma και Kuga συνοδεύεται από ένα νέο, επιδοτούμενο χρηματοδοτικό πρόγραμμα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσφέρει σταθερό ονομαστικό επιτόκιο 3,49%, σε συνδυασμό με περίοδο χάριτος 3 μηνών για την πληρωμή της πρώτης δόσης του δανείου. Παράλληλα το Hybrid Bonus, εκτός από χαμηλό ονομαστικό επιτόκιο και περίοδο χάριτος, προβλέπει μέσω του χρηματοδοτικού προγράμματος της Ford Finance ευέλικτη αποπληρωμή του δανείου σε 12 έως 48 μηνιαίες δόσεις και πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού.
Τα οφέλη όμως δεν σταματούν εδώ αφού το Hybrid Bonus προσφέρει επιπλέον δωρεάν την πρώτη συντήρηση του αυτοκινήτου στο επίσημο δίκτυο της Ford, καθώς και εργοστασιακή εγγύηση 8 ετών (Ford Protect).
Το Ford Puma είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές εκδόσεις βενζίνης 125 και 155 ίππων, ενώ το Kuga πρoσφέρεταi ως Plug-In hybrid με 225 ίππους και ως ήπια υβριδικό diesel με 150 ίππους.
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής:
"Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;
Προϋπόθεση να κατοικείς σε προάστιο, σε κλειστή με μαντρότοιχο μονοκατοικία ή σε περιφραγμένη φυλασσόμενη πολυκατοικία, ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μη και ο ταχυφορτιστής των 1.000,00+ ευρώ απαλλοτριωθεί από τη γνωστή ευαίσθητη κοινωνική ομάδα που απογυμνώνει από μέταλλα, ηλεκτρικά κλπ συχνά, πυκνά τις πόλεις.
Συγνώμη, αλλά το άρθρο με έκανε να αναρωτηθώ για το εξής: "Δώρο ο ταχυφορτιστής". Δηλαδή στα ηλεκτρικά, υβριδικά κλπ. σκας την τριαντάρα σου και μετά σου λένε άλλο ένα χιλιάρικο για ταχυφορτιστή?
Έτσι όπως τα λες ΒΒΒ. Από την άλλη βέβαια, δεν είναι υποχρεωτικό να εγκαταστήσεις ταχύφορτιστή. Φορτίζουν και στις κανονικές πρίζες, απλά παίρνει παραπάνω ώρα. Κι έπειτα όποιος μπορεί και σκάει την τριαντάρα, δεν νομίζω να ιδρώσει για ένα χιλιάρικο.
Πάντως όταν φορτιζα με ταχυφορτιστη μπαταρίες ΑΑ κ ΑΑΑ επαναφορτιζόμενες μετά από 2,3 φορτίσεις καταστρεφόταν..λέτε να ισχύει το ίδιο κόστος μπαταρίες αυτοκινήτων με την ταχεία φορτιση;