Ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός Ecotec κινητήρας με τους 87 ίππους και τα 130 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. δε δείχνει να έχει ιδιαίτερο «νεύρο».
Kινητήρας-Κιβώτιο: Λείπει το νεύρο, αλλά οι αλλαγές είναι ομαλές
24.352 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2016)
Ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός Ecotec κινητήρας με τους 87 ίππους και τα 130 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. δε δείχνει να έχει ιδιαίτερο «νεύρο», στοιχείο που τονίζεται από την έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές. Το αραιά κλιμακωμένο κιβώτιο δεν βοηθά ιδιαίτερα την κατάσταση, ωστόσο αν κινείσαι χαλαρά πριμοδοτεί τις ομαλές αλλαγές και την πολιτισμένη λειτουργία.
Ο επιλογέας του κιβωτίου Easytronic 3.0 βγάζει μάτι πάνω στη βάση της κονσόλας.
Αν πιέσεις όμως θα διαπιστώσεις πως εκτός από τον αυξημένο θόρυβο του κινητήρα ψηλά, οι αλλαγές γίνονται ράθυμα και με ένα μικρό κόμπιασμα. Μέτριες είναι οι επιδόσεις με τα όργανά μας να καταγράφουν 13,9ΆΆ για το 0-100, 8,1ΆΆ για τα 60-100ΆΆ και 9,9ΆΆ για τα 80-120. Ανάλογη συμπεριφορά έχει και η κατανάλωση.
Aν κινείσαι χαλαρά, τα 6,5-6,8 λτ./100 χλμ. τα έχεις εύκολα, αν πιέσεις, τα 8,5 λτ./100 χλμ. δεν αργούν να εμφανιστούν στην ένδειξη του trip computer.
Πολύ αργό κιβώτιο, λάθος ρυθμισμένο (πολλές φορές αργεί να ανεβάσει-κατεβάσει). Αλήθεια χρησιμοποιούν ακόμη ατμοσφαιρικούς κινητήρες όταν έχουν μέση κατανάλωση 7.5-8 λίτρα;!
Πολύ αργό κιβώτιο, λάθος ρυθμισμένο (πολλές φορές αργεί να ανεβάσει-κατεβάσει). Αλήθεια χρησιμοποιούν ακόμη ατμοσφαιρικούς κινητήρες όταν έχουν μέση κατανάλωση 7.5-8 λίτρα;!