Κινητήρες: Iκανοί & οικονομικοί όλοι, μικρό προβάδισμα για τον TSI
35.151 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2019)
Με κοινό παρονομαστή την παρουσία υπερτροφοδότησης σε λίγα κυβικά, τα τρία μοντέλα επωφελούνται του downsizing, επιδεικνύοντας καλές επιδόσεις αλλά και χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Ο μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρας είναι αυτός του Toyota Auris με 1,2 λίτρα και ως 4κύλινδρος παρουσιάζει πιο πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας στην πράξη με χαμηλότερα επίπεδα παραγόμενου θορύβου αλλά και πιο άμεση απόκριση στην πίεση του γκαζιού. Αν και ισχυρότερος ωστόσο, η πιο πυκνή διάταξη του 6τάχυτου κιβωτίου του περιορίζει ελαφρώς τις επιδόσεις του σε σχέση με τον κατά 5 ίππων χαμηλότερο TSI του Golf εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερες τιμές επιδόσεων στο γερμανικό μοντέλο. Ο τρίτος παίκτης της παρέας, το Opel Astra, «παίζει» σε πιο καθημερινό ταμπλό προβάλλοντας πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλότερη συγκριτικά απόδοση, με τις επιδόσεις να είναι και πάλι ικανοποιητικές, ενώ παρά την αισθητή διαφορά στην «ζωντάνια» του και στην απόκριση έναντι των άλλων, παρουσιάζει τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες με 5,4 λτ./100 χλμ. μεικτής οδήγησης.
όπως φαινεται και από την εικονα με τα συνοπτικά τεχνικα χαρακτηριστικά... το λεω πολλακις..γιαμενα ..βλέπυμε και τα τρία να εχουν ημιάκαμπτο άξονα.....μπορει ναμ η λεει κατι αυτό σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης ..όμως μπορει να λεει και πολλά.....
Παιδιά ξέρετε μήπως, πότε θα παρουσιαστεί το astra facelift; για τα άλλα 2 μας έχετε ενημερώσει και τα περιμένουμε, ευχαριστώ.
όπως φαινεται και από την εικονα με τα συνοπτικά τεχνικα χαρακτηριστικά... το λεω πολλακις..γιαμενα ..βλέπυμε και τα τρία να εχουν ημιάκαμπτο άξονα.....μπορει ναμ η λεει κατι αυτό σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης ..όμως μπορει να λεει και πολλά.....