Οι σωματοφύλακες των μικρομεσαίων… Τα 3 αυτοκίνητα που κρατούν ψηλά τη σημαία της μικρομεσαίας κατηγορίας, βρίσκονται αντιμέτωπα για άλλη φορά στις κοντινές σε απόδοση και τιμή, εκδόσεις τους.
Για άλλη μια χρονιά, πρωταγωνιστές πωλήσεων στα mainstream μικρομεσαία αυτοκίνητα ήταν τα Opel Astra, Volkswagen Golf και Τoyota Auris –με αυτή τη σειρά- κρατώντας ψηλά την σημαία της κάθε εταιρείας και σε αυτή την κατηγορία. Πέραν της δεδομένης πληρότητάς τους, εμείς επιχειρούμε μια τελευταία σύγκριση τουλάχιστον με αυτή τη σύνθεση - αφού το Auris θα δώσει τη θέση του στην Corolla από το δεύτερο τρίμηνο του 2019- επιχειρώντας να δούμε τι είναι αυτό που τα κάνει τόσο δημοφιλή, αλλά και ποια είναι τα δυνατά σημεία του κάθε μοντέλου, έναντι των ανταγωνιστών του.
Για τη σύγκριση αυτή επιλέξαμε τις πιο κοντινές σε απόδοση εκδόσεις των τούρμπο βενζινοκίνητων εκδόσεών τους, οι οποίες είναι και αυτές με το περισσότερο ενδιαφέρον και οι πιο συμφέρουσες για το μέσο Έλληνα αγοραστή. Έτσι έχουμε την βασική έκδοση του Opel Astra με τον 1.000άρη Ecotec κινητήρα των 105 ίππων, τo VW Golf με τον 1,0 ΤSI κινητήρα των 110 ίππων και το Toyota Auris με τον 1,2 λτ. κινητήρα των 115 ίππων.
Σχεδίαση: Πιο ενδιαφέροντα Auris και Astra, πιο αναγνωρίσιμο το Golf
Η εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων είναι καλαίσθητη με το κάθε μοντέλο να προβάλλει τα δικά του σχεδιαστικά στοιχεία. Πιο ενδιαφέρον εμφανισιακά είναι το Toyota Auris, που σε μικρό βαθμό ξεφεύγει από τη συνηθισμένη σχεδίαση ενός χάτσμπακ μοντέλου, κυρίως χάρη στο σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα με τα μοντέρνα φωτιστικά και τις έντονες ακμές του αμαξώματός του σε όλες τις πλευρές, με το σύνολο να προβάλλει διαρκώς την ψευδαίσθηση της κίνησης.
Το Opel Astra κινείται και αυτό σε πιο «δυναμικά» μονοπάτια σχεδίασης, εκφράζοντας έντονο δυναμισμό με κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του τις ανάγλυφες γραμμές, τα νεύρα στο καπό και στα πλαϊνά του αμαξώματος, ενώ το πίσω μέρος παραπέμπει κατά κάποιο τρόπο πιο κουπέ αισθητικής αμάξωμα, εφαρμόζοντας το τρικ της αιωρούμενης οροφής.
Το Volkswagen Golf τέλος, μπορεί να «δείχνει» το λιγότερο εντυπωσιακό στην πρώτη ματιά, ωστόσο είναι το πιο άμεσα αναγνωρίσιμο μοντέλο όχι μόνο στην μεταξύ τους «κόντρα», αλλά και γενικότερα στην κατηγορία. Μετά την ανανέωσή του απέκτησε και μια πιο επιθετική «αύρα» χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες του.
Value for money: Πιο φθηνό το Astra, καλύτερος εξοπλισμός από το Golf
Η τιμή των 16.900 ευρώ για το Opel Astra είναι η πιο δελεαστική διαμορφώνοντας εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας, ενώ η πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική της Opel συνεχίζεται και στην πιο ισχυρή έκδοσή του -με τον 1,4 λτ. κινητήρα των 150 ίππων- που κοστίζει 17.400 ευρώ. Στην πρώτη έκδοση που λόγω απόδοσης επιλέγουμε ώστε να κοντράρει τους ανταγωνιστές του, ο εξοπλισμός είναι αρκετά καλός με ουσιαστική απουσία τις ζάντες αλουμινίου και τους προβολείς ομίχλης. Με πληρέστερο συγκριτικά εξοπλισμό προσφέρεται το Toyota Auris το οποίο στην τιμή των 18.060 ευρώ με έκπτωση, διαθέτει το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense, 7 αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού) και προσφέρει 6 χρόνια εγγύηση. Η ακριβότερη πρόταση είναι το Volkswagen Golf, με κόστος 18.850 ευρώ, ωστόσο ξεχωρίζει για τον υπερπλήρες του εξοπλισμό.
όπως φαινεται και από την εικονα με τα συνοπτικά τεχνικα χαρακτηριστικά... το λεω πολλακις..γιαμενα ..βλέπυμε και τα τρία να εχουν ημιάκαμπτο άξονα.....μπορει ναμ η λεει κατι αυτό σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης ..όμως μπορει να λεει και πολλά.....
Παιδιά ξέρετε μήπως, πότε θα παρουσιαστεί το astra facelift; για τα άλλα 2 μας έχετε ενημερώσει και τα περιμένουμε, ευχαριστώ.
όπως φαινεται και από την εικονα με τα συνοπτικά τεχνικα χαρακτηριστικά... το λεω πολλακις..γιαμενα ..βλέπυμε και τα τρία να εχουν ημιάκαμπτο άξονα.....μπορει ναμ η λεει κατι αυτό σε νορμαλ συνθηκες οδηγησης ..όμως μπορει να λεει και πολλά.....