Κινητήρες: Iκανά και τα δύο, πάει καλύτερα & καίει το 1/3 το ηλεκτρικό
102.003 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2020)
Το βενζινοκίνητο Corsa εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 DIT με άμεσο ψεκασμό καυσίμου που αποδίδει 130 ίππους με 230 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ..
Η ισχύς του είναι αρκετή για να χαρίσει πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, ενώ στην πράξη παρουσιάζει καλή ελαστικότητα και θετικό τράβηγμα από χαμηλά. Το σύνολο συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, με την συνεργασία να είναι αρμονική βοηθώντας να αναδειχθεί η δύναμη του μοτέρ όποτε χρειαστεί, προσφέροντας άμεσες και ομαλές αλλαγές.
Το ηλεκτρικό Corsa-e από την άλλη διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 300 σ.α.λ.. Παρά την απόλυτη ησυχία από τη λειτουργία αυτού του ηλεκτροκινητήρα οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές με αμεσότητα στην παροχή της ροπής και ασύλληπτη γραμμικότητα. Οι επιδόσεις είναι καλύτερες από κάθε άλλο Corsa από στάση, ωστόσο η τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα υπενθυμίζει τον αστικό χαρακτήρα του αφού άλλωστε σε μεγάλες ταχύτητες η αυτονομία μειώνεται τραγικά. Αυτή ανέρχεται σε μεικτές συνθήκες σε λίγο παραπάνω από 300 χλμ.. Παρά δε το κατά 300 κιλά περίπου αυξημένο του βάρος, το ηλεκτρικό Corsa-e χρειάζεται 15.4 kWh/100 χλμ. έναντι των 7,3 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. του συμβατικού Corsa. Σε κόστος αυτό σημαίνει πως το ηλεκτρικό καταναλώνει 2,7 ευρώ/100 χλμ. έναντι των 10,4 ευρώ/100 του βενζινοκίνητου.
Βενζίνης προτιμότερο φτηνότερο και μεταπώληση έχει