To μεγάλο βάρος του Opel Corsa-e δεν κρύβεται αν παρασυρθείς με την σφιχτή ανάρτηση σε αυτό να επιστρατεύθηκε για τον καλύτερο έλεγχο των 300 επιπλέον κιλών στο αμάξωμα.
Στο δρόμο: Εξαιρετικό στην πόλη το Corsa-e, πιο σπορ το Corsa
102.001 Επισκέψεις στο άρθρο (14/11/2020)
Η οδική συμπεριφορά των δύο Corsa διαφέρει σε ορισμένα σημεία και αυτό οφείλεται φυσικά στο αυξημένο βάρος της ηλεκτρικής του έκδοσης. Και τα δύο ωστόσο εμφανίζουν ευχάριστη οδηγική αίσθηση και αν και οι αναρτήσεις είναι αμφότερες σφιχτές για διαφορετικούς λόγους (σ.σ. για σπορ αίσθηση και συμπεριφορά στο συμβατικό και για καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος λόγω βάρους στο ηλεκτρικό), τα επίπεδα άνεσης είναι καλά σε αμφότερα τα αυτοκίνητα. Η βενζινοκίνητη έκδοση έτσι παρουσιάζει πιο δυναμικά χαρακτηριστικά και καθίσταται πιο ευχάριστη και αποτελεσματική σε σπορτίφ ρυθμούς κίνησης, κάτι που βρίσκεται εκτός της ζώνης που αισθάνεται άνετα το ηλεκτρικό αφού αυτό κερδίζει τις εντυπώσεις μέσω της ευκολίας και της ευχαρίστησης που προσφέρει κατά την οδήγηση σε αστικές συνθήκες και όχι για την συμπεριφορά του στις στροφές.
Βενζίνης προτιμότερο φτηνότερο και μεταπώληση έχει