Κινητήρας: Αισθητή η διαφορά με θετικότατο πρόσημο
42.829 Επισκέψεις στο άρθρο (27/12/2018)
Η εμπειρία που είχαμε μέχρι στιγμής με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του Crossland X, περιορίζονταν σε αυτήν του κινητήρα 1,2 λτ. με 110 ίππους, ένα ικανότατο σύνολο. Στο μοντέλο της δοκιμής μας κάτω από το καπό θα συναντήσουμε το ίδιο μοτέρ σε απόδοση 130 ίππων, ο οποίος μας άφησε ακόμα πιο θετικές εντυπώσεις. Πρόκειται για ένα γραμμικό και εύρωστο σύνολο στις χαμηλομεσαίες στροφές, με τη ροπή των 230 Nm να είναι διαθέσιμη από χαμηλά και έτσι στην πράξη μπορείς να κινείσαι με λίγες στροφές στον κινητήρα. Στο πάτημα του δεξιού πεντάλ το αυτοκίνητο επιταχύνει καλά και μάλιστα έχει δύναμη μέχρι τον κόφτη, κρύβοντας παράλληλα σε όλο το φάσμα την τρικύλινδρη φύση του. Αποτέλεσμα αυτού οι πολύ καλές επιδόσεις, ιδιαίτερα οι ρεπρίζ.
Επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά, δεν έχω δει ανάλογη παρουσίαση για την έκδοση βενζίνης με τους 83 ίππους του CROSSLAND X, θα ήθελα τη γνώμη σας. Είναι επαρκείς για να κινήσουν ικανά τον όγκο του αυτοκινήτου; Αν δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι επιδόσεις, η ροπή των 118Nm κρίνεται ικανοποιητική;
Επειδή ενδιαφέρομαι για αγορά, δεν έχω δει ανάλογη παρουσίαση για την έκδοση βενζίνης με τους 83 ίππους του CROSSLAND X, θα ήθελα τη γνώμη σας. Είναι επαρκείς για να κινήσουν ικανά τον όγκο του αυτοκινήτου; Αν δεν ενδιαφέρουν ιδιαίτερα οι επιδόσεις, η ροπή των 118Nm κρίνεται ικανοποιητική;