H λειτουργία του 1.200άρη PureTech στην αυτόματη έκδοση των 130 ίππων είναι πολιτισμένη και μόνο ψηλά θα φανεί η 3κύλινδρη φύση του κυρίως ηχητικά και όχι λόγω κραδασμών.
Όπως τονίσαμε προηγουμένως, η εισαγωγική έκδοση του Opel Crossland αποτελείται από τον 1.200άρη turbo κινητήρα PureTech των 110 ίππων (χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων). Σύμφωνα με την Opel, το συγκεκριμένο σύνολο ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δευτερόλεπτα, με την μέση εργοστασιακή κατανάλωση στα 5,8-6,1 λτ./100 χλμ..
Η ισχυρή αυτόματη έκδοση των 130 ίππων είναι εκείνη που έχει περάσει το «κατώφλι» του AutoΤρίτη Test Center (περισσότερα για τη δοκιμή του μοντέλο ΕΔΩ). Από τις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε, τα 230 Nm ροπής εξασφαλίζουν καλό τράβηγμα από τα χαμηλά (1.750 σ.α.λ.) και σβέλτες επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 5,4 δλ., 80-120 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. και τελική 198 χλμ./ώρα). Το αυτόματο κιβώτιο λύνει τα χέρια μέσα στην πόλη εμφανίζοντας ομαλή λειτουργία, χωρίς σημαντική καθυστέρηση, αλλά και χωρίς μπρίο στις εναλλαγές σχέσεων για πιο σπορ οδήγηση. Πέραν της αυτόματης λειτουργίας, υπάρχει δυνατότητα «σειριακής» επιλογής, μετακινώντας αριστερά τον επιλογέα και ανεβάζοντας σχέση σπρώχνοντας τον, ή κατεβάζοντας τραβώντας τον.