ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό και high-tech, το νέο Opel Insignia Grand Sport θα κάνει δύσκολη τη ζωή των αντιπάλων του.

Όντας ελαφρύτερο, το νέο Insignia είναι το ίδιο ή και πιο σβέλτο με το προηγούμενο μοντέλο παρά την αύξηση των διαστάσεων.

Δοκιμή: Opel Insignia Grand Sport με 165 PS

79.832 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)

Καλοσχεδιασμένο, ποιοτικό και high-tech, το νέο Opel Insignia Grand Sport θα κάνει δύσκολη τη ζωή των αντιπάλων του, όπως έδειξε η δοκιμή της έκδοσης με τον νέο 1.500άρη turbo βενζινοκινητήρα των 165 ίππων.

What is new
- Δεύτερη γενιά Opel Insignia
- Μακρύτερο και φαρδύτερο, αλλά ελαφρύτερο
- Εξαιρετικά αεροδυναμικό και full στην τεχνολογία
- 1.500άρης turbo Εcotec με 165 ίππους
- Καίει 8,5 λτ./100 χλμ.
- Με 27.700 ευρώ
 
Το γκολ από τα αποδυτήρια για το ολοκαίνουργιο Insignia Grand Sport είναι το «ψαρωτικό» στυλ χάρη στις νέες αναλογίες που του εξασφάλισαν οι σχεδιαστικές της Opel: Φαρδύ και χαμηλό δεν αφήνει και πολλά περιθώρια με τη νέα φαρδιά μάσκα και τους νέους «έξυπνους» προβολείς να δεσπόζουν στο μπροστινό μέρος του. Περνώντας στο πλαϊνό μέρος παρατηρούμε κομψές καμπύλες, αλλά και έντονες νευρώσεις με την «λεπίδα» της Οpel να ξεχωρίζει στο κάτω μέρος. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά LED φώτα με τα χαρακτηριστικά «διπλά φτερά» και η 5η πόρτα, ωστόσο παραφωνία στην όλη αισθητική δείχνει να είναι ο πίσω υαλοκαθαριστήρας, που είναι στερεωμένος στο τελείωμα του καπό. 
 
Μεγαλύτερο, φαρδύτερο, χαμηλότερο και ελαφρύτερο
Το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM. Είναι 55 χλστ. μακρύτερο (4.897 χλστ.) από το Insignia, φαρδύτερο και με 11 χλστ. μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ το μεταξόνιο έχει διευρυνθεί κατά 92 χλστ. Αντίθετα το ύψος έχει μειωθεί (-29 χλστ.), τη στιγμή που η γραμμή της οροφής και η απότομη πτώση της στο πίσω μέρος δίνουν μια κουπέ αίσθηση. Η πλήρως νέα σχεδίαση έχει βοηθήσει σημαντικά στη βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή ο οποίος βρίσκεται πλέον στο εντυπωσιακά χαμηλό Cd: 0,26 με προφανή οφέλη στον αεροδυναμικό θόρυβο και στην κατανάλωση.
 
Από 27.700 ευρώ και χλιδάτο εξοπλισμό
Η βενζινοκίνητη γκάμα του νέου Opel Insignia Grand Sport έχει σαν βάση τον νέο 1.500άρη turbo κινητήρα της γερμανικής φίρμας. Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν στην έκδοση των 165 ίππων, όπου με χειροκίνητο κιβώτιο η έκδοση Edition κοστίζει 27.700 ευρώ και η πλουσιότερη Innovation 31.200 ευρώ. Με τους 165 ίππους διαθέσιμο είναι και αυτόματο κιβώτιο, όπου χάρη στα «τρελλά» του φορολογικού συστήματος η έκδοση Edition κοστίζει 30.100 ευρώ και η Innovation 32.300 ευρώ. Η βασική έκδοση του κινητήρα με τα 140 άλογα είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση Selection, που τιμολογείται στις 21.950 ευρώ. Οι τιμές του diesel (1,6 CDTi 110 PS) ξεκινούν από 25.750 ευρώ. Θα πρέπει να τονίσουμε εδώ την πληρότητα εξοπλισμού της έκδοσης Edition που περιλαμβάνει ουσιαστικά τα πάντα καθιστώντας το μοντέλο έναν ισχυρό αντίπαλο ακόμα και για premium πρόταση της μεσαία κατηγορίας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON