Χώροι-πρακτικότητα: Κάπως «μπηχτοκέφαλο», αλλά κάθεσαι σταυροπόδι
79.813 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)
Τη στιγμή που το κάθισμα του οδηγού βρίσκεται 30 χλστ. χαμηλότερα σε σχέση με πριν, η αύξηση του μήκους, του πλάτους και φυσικά του μεταξονίου βοήθησε στη βελτίωση της ευρυχωρίας σε σχέση με το Insignia. Tώρα πλέον ακόμη και 5 μεγαλόσωμοι ενήλικες θα βολευτούν με χαρακτηριστική άνεση στο Insignia Grand Sport, οι δε πίσω μπορούν να καθίσουν σταυροπόδι. Η αύξηση του ωφέλιμου πλάτους θα κάνει πιο χαρούμενο έναν μεσαίο πίσω επιβάτη. Το μόνο σημείο κριτικής έχει να κάνει με τον «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω, ειδικά αν αυτοί έχουν άνω του μέσου όρου ανάστημα. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 490 λτ. και διαθέτει απόλυτα κανονικό σχήμα. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι, ενώ πλέον η ορατότητα προς τα πίσω είναι πολύ καλή. Η 5η πόρτα απογειώνει την πρακτικότητα, ενώ η πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων δημιουργεί έναν χώρο φόρτωσης 1.450 λτ.