Στο δρόμο: «Πατάει» γερά και έχει σπουδαία ποιότητα κύλισης
79.817 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)
Στην πράξη, το νέο Opel Insignia Grand Sport εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μεγάλο του μεταξόνιο και τα θεόρατα μετατρόχιά του, όντας σταθερό και ευθύβολο στον ανοιχτό δρόμο, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και μια ανάρτηση, που «σιδερώνει» αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες παρότι είναι συμβατική (το μοντέλ της δοκιμής δεν διέθετε το FlexRide ρυθμιζόμενο πλαίσιο με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και σύστημα παραμετροποίησης βασικών λειτουργιών) και που στο μοντέλο της δοκιμής συνεργαζόταν με τροχούς 18 ιντσών και ελαστικά 245/45.
Ο οδηγός κάθεται εξαιρετικά, ειδικά στα έξτρα ανατομικά καθίσματα με θέρμανση, αερισμό και μασάζ, τη στιγμή που μαζί με τους άλλους επιβάτες απολαμβάνει υψηλή ποιότητα κύλισης. Ακόμη και σε πιο κλειστές διαδρομές, η ανάρτηση ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος, η κλίση είναι περιορισμένη και η καλή πρόσφυση εξασφαλίζει ουδέτερη συμπεριφορά, με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων να είναι το κερασάκι στην τούρτα βιδώνοντας το πίσω μέρος στην άσφαλτο. Το τιμόνι επιτέλους πείθει, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά με σωστή αίσθηση στο πεντάλ για να φρενάρεις όσο χρειάζεται. Χωρίς να χάνει σε ευελιξία και ευκολία οδήγησης ακόμη και μέσα στην πόλη, το νέο Insignia πείθει με το κράτημα και την αποτελεσματικότητά του, ωστόσο το κυριότερο είναι οι ήρεμες αντιδράσεις και η δυναμική του ισορροπία ακόμη και σε συνθήκες οδήγησης, που ξεφεύγουν του οικογενειακού ρυθμού.