1. Πατάει σε νέα βάση
Ακολουθώντας την επιτυχημένη, πρώτη γενιά Insignia -Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009 με πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 900.000- το νέο Insignia Grand Sport βασίζεται στη νέα Ε2 πλατφόρμα της GM, που είναι πιο άκαμπτη, αλλά ελαφρύτερη.
2. Τέρμα το σεντάν
Το Insignia Grand Sport δε θα είναι διαθέσιμo πλέον σε 4θυρη έκδοση, αλλά μόνο σε 5θυρη και στέισον βάγκον Sports Tourer. Αξίζει να τονιστεί πως υπάρχει και πρόγραμμα εξατομίκευσης Opel Exclusive για να μπορεί καθένας να διαμορφώσει το Insignia Grand Sport σύμφωνα με τα γούστα του.
3. Με κουπέ σχεδίαση
Πηγή έμπνευσης για τη σχεδίασή του Οpel Insignia Grand Sport άλλωστε αποτέλεσε το πρωτότυπο Monza Concept. H γραμμή της οροφής «πέφτει» απότομα στην πίσω κολώνα δίνοντας την αίσθηση κουπέ.
4. Νέος κινητήρας βενζίνης 1,5 λτ.
Ο βασικός turbo βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού από τα 1.600 κυβικά «έπεσε» στα 1.500 κυβικά. Σύμφωνα με την Opel είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε κατανάλωση. Στην Ελλάδα διαθέσιμες είναι οι εκδόσεις με τον 1,5 DIT Ecotec κινητήρα με 140 ή 165 ίππους. Οι diesel επιλογές είναι 1,6 CDTi με 110 ή 136 ίππους και 2,0 DTH με 170 άλογα και τετρακίνηση.
5. Εξελιγμένη τετρακίνηση
Το νέο «έξυπνο» σύστημα τετρακίνησης είναι μοναδικό στην κατηγορία: Δύο ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι πολύδισκοι συμπλέκτες αντικαθιστούν το σύνηθες πίσω διαφορικό, παρέχοντας πολύ πιο ακριβή μετάδοση ισχύος σε κάθε τροχό ξεχωριστά, ανεξάρτητα αν το οδόστρωμα έχει χαλίκια, νερό, πάγο ή χιόνι. Στις στροφές, πρόσθετη ροπή μεταδίδεται στον εξωτερικό, πίσω τροχό, μειώνοντας αισθητά την υποστροφή και επιτρέποντας μεγαλύτερη ακρίβεια ελέγχου. Στη Sport λειτουργία εμφανίζει υπερστροφικά χαρακτηριστικά, όπως στο Ford Focus RS, η τετρακίνηση του οποίου είναι παρόμοια.