Η καμπίνα του Mokka είναι πολύ ευχάριστη προβάλλοντας ένα νεανικό διάκοσμο με συνδυασμό μαλακών και σκληρών μερών
Η πιο πρόσφατη έκδοση, το ήπια υβριδικό Mokka. βασίζεται επίσης στον 1,2 τούρμπο κινητήρα, ο οποίος ο οποίος συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. και ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα.
Μέσα σε αυτό στεγάζονται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας. Το σύνολο αποδίδει επίσης 136 ίππους με 230 Nm ροπής, ωστόσο χάρη στην υβριδική τεχνολογία καταφέρνει να έχει μέση εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και μηδενικά τέλη.
Αξίζει να σημειωθεί πως εντός πόλης, αυτή η υβριδική έκδοση σύμφωνα με τη μάρκα, μπορεί να πραγματοποιήσει έως και το 50% των διαδρομών σε 100% ηλεκτρική λειτουργία. Εμείς από την εμπειρία μας, έχουμε δει πως το συγκεκριμένο σύνολο σε άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, σε παρκαρίσματα και στις εκκινήσεις για κάποιες δεκάδες μέτρα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ηλεκτρικά, αρκεί κυριολεκτικά να «χαϊδεύεις» το γκάζι με το πόδι σου.