Φθηνότερα τα Renault στην Ελλάδα από ό,τι στη Γαλλία!
30.558 Επισκέψεις στο άρθρο
Αγοράζουμε φθηνότερα τα Renault στην Ελλάδα από ό,τι στη Γαλλία! Η Renault είναι μια εταιρεία που έχει επιτύχει να προσφέρει σε χαμηλότερες τιμές τα μοντέλα της εδώ, από ό,τι στην χώρα προέλευσής τους. Πως γίνεται αυτό;
Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο που πωλείται στην ελληνική αγορά επιβαρύνεται με φόρο προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ), αλλά και με ειδικό τέλος ταξινόμησης (σ.σ εφόσον δεν είναι υβριδικό ή ηλεκτρικό). Αυτό όπως είναι λογικό αυξάνει σημαντικά την λιανική τιμή του όμως ο Έλληνας συνεχίζει και αγοράζει φθηνότερα από κάποιες άλλες ευρωπαικές χώρες.
Η Renault είναι μια εταιρεία που έχει παράδοση στη συγκεκριμένη πολιτική με την Teoren Motors A.E. να έχει καταφέρει και να έχει συνάψει εξαιρετικές τιμολογιακές συμφωνίες με την μητρική εταιρεία στη Γαλλία. Αποτέλεσμα αυτών είναι τα αυτοκίνητα της γαλλικής εταιρείας να είναι φθηνότερα στη χώρα μας από ό,τι εκεί και ιδιαίτερα στις βασικές εκδόσεις των σημαντικότερων μοντέλων της*.
Ας δούμε όμως τι ακριβώς γίνεται στη σύγκριση τιμών μεταξύ των 5 σημαντικότερων μοντέλων της γαλλικής εταιρείας σε Ελλάδα και Γαλλία και από ποιες τιμές ξεκινούν στις 2 χώρες, αλλά και ποια είναι η διαφορά στην τιμή σε κοινές πιο πλούσιες εκδόσεις.
* Το μικρομεσαίο Renault Megane δεν συμπεριλαμβάνεται στην σύγκριση τιμών διότι στη Γαλλία διατίθεται σε διαφορετική έκδοση από την Ελλάδα.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο.
Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο. Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.