Renault Clio 1,0 ΤCe: Από 13.590 (Ελλάδα) – Από 14.900 ευρώ (Γαλλία)
30.563 Επισκέψεις στο άρθρο
Το νέο Renault Clio είναι το δεύτερο μοντέλο στη γκάμα της Renault που προσφέρεται σε χαμηλότερες τιμές στη χώρα μας έναντι της Γαλλίας. Πιο συγκεκριμένα το δημοφιλές μικρό είναι διαθέσιμο στην τιμή των 13.590 ευρώ στη βασική του έκδοση Authentic στη χώρα μας, με την αντίστοιχη εξοπλιστικά έκδοση Life στη Γαλλία να κοστίζει από 14.900 ευρώ. Μάλιστα στην Ελλάδα το Clio διατίθεται με ισχυρότερο κινητήρα (75 αντί 65 ίππων), κάνοντας τη σύγκριση ακόμη πιο νικηφόρα τόσο για την τσέπη, όσο και στο κομμάτι των επιδόσεων. Τέλος, στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης RS Line με τον ΤCE κινητήρα των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο EDC που είναι ίδια για τις 2 χώρες, κοστίζει στην Ελλάδα 2.100 ευρώ λιγότερο (από 21.600 ευρώ).
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο.
Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.
Σταματήστε τους τίτλους που οδηγούν σε λανθασμένες εντυπώσεις. Δεν έχει σημασία η απόλυτη τιμή. Σημασία έχει τι ποσοστό του εισοδήματος κοστίζει ένα αυτοκίνητο. Αν βγάζω 20000/έτος και το αυτοκίνητο κοστίζει 25000, είναι ακριβό για εμένα. Αν βγάζω 40000/έτος, είναι μέτριο. Αν βγάζω 60000/έτος, είναι φτηνό. Μην υποτιμάτε τους αναγνώστες σας. Προτείνω να βάλετε και τις τιμές Ελβετίας, ώστε να αισθανθούμε βασιλιάδες.
Λίγο παραπλανητικό το άρθρο. Δεν πρόκειται για κάποια επιτυχία της τεορεν. Την ανάγκη φιλοτιμία κάνει για να μπορέσει να πουλήσει στην Ελλάδα. Το ίδιο κάνουν και οι υπόλοιπες εισαγωγικές. Προφανώς και το golf είναι φτηνότερο στην Ελλάδα παρά στη Γερμανία.
....Oι τιμες φυσικα και δεν εχουν σχεση με το επιπεδο εισοδηματος σε καθε χωρα, οπως ανεφερε καποιος αλλος στο σχολιο του. Δηλαδη στην Βενεζουελα οπου ο μεσος μισθος ειναι 25 δολαρια θα επρεπε τα αυτοκινητα να στοιχιζουν αναλογικα 200-300 ευρω???? Σχετικα με την Renault πιστευω οτι ακολουθει μια αριστη τιμολογιακη πολιτικη και πραγματικα τα αυτοκινητα της εχουν πολυ καλυτερο value for money σε σχεση με αλλες εταιρειες.
Αν ισχύει ότι οι Γάλλοι αγοράζουν renault, που κατασκευάζονται στην Γαλλία, λογικό είναι να είναι πιο ακριβά από την Ελλάδα, που τα παίρνουν από την τουρκία, πχ το clio.